  • 1. Data: 2010-10-02 09:12:26
    Temat: Wanna Saniform - co to jest?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Znaleziona w leroju, pasuje BARDZO wymiarami, sprawia solidne wrażenie,
    gruby akryl, cenowo przystepna. I tylko ta firma... co to właściwie jest?
    Jedyne, co przez gógla znalazłem, to najprzeróżniejsze fora budowlane, na
    których w mniej więcej podobnym okresie różne osoby, za kazdym razem mające
    raptem jeden-dwa posty dorobku, bardzo podobnym stylem opisywały, jak to
    poszukując wanny natrafiły na nikomu nie znany produkt tej firmy, który
    okazał się ideałem, super wyborem i wniebowstąpieniem za życia.
    Gdzieśtam nawet ban się pojawił za wysyłanie spamu reklamowego spod
    nowozakładanych kont.

    Stąd moje pytanie, bo wanna mi by bardzo pasowała, gdyby nie... gdyby nie ta
    nachalna autoreklama własnie. Ktoś ten produkt zna, wie coś o nim?

    J.