  • 1. Data: 2010-02-16 13:18:51
    Temat: Ważność MDCP
    Od: "Jaszczomp" <latarnikk(chlup)@wp.pl>

    Moze ktoś miał podobną sytuację...
    Uzyskałem pozwolenie na budowę ale bez projektów przyłączy (tzn. projekt
    arch. bud.) nie zawierał projektów przyłączy (gazu, wody i pradu). W
    urzędzie powiedziano, że u nich mapa jest ważna 6 miesięcy.

    W dniu dzisiejszym mam pozwolenie na budowę, brak jeszcze projektów
    przyłaczy a ważność mapy skończyła się miesiąc temu...

    Robic projekty przylaczy i zglaszac na mapie juz podobno nieaktualnej, czy
    wyrabiac nowa mape?

    Jak do takiego czegos podejdzie urzad?

    Pozdrawiam
    JAW

  • 2. Data: 2010-02-16 14:14:19
    Temat: Re: Ważność MDCP
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Jaszczomp pisze:

    > Jak do takiego czegos podejdzie urzad?

    Najlepiej spytaj w urzędzie, ale coś czuję w kościach, że zależy to w
    dużej mierze od miejscowych uwarunkowań. Jak okolica intensywnie
    rozbudowywana, to może być potrzebna nowa mapa, bo Twoja może być już
    nieaktualna ze względu na zmiany zaistniałe w terenie, a jak cicha i
    spokojna okolica, to wydaje mi się, że mogą honorować ciut starszą mapę,
    Ale spytaj u źródeł ;-)

  • 3. Data: 2010-02-16 15:51:43
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Jaszczomp" <latarnikk(chlup)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > arch. bud.) nie zawierał projektów przyłączy (gazu, wody i pradu). W
    > urzędzie powiedziano, że u nich mapa jest ważna 6 miesięcy.

    Mapa jest ważna do dnia, w którym w obszarze nią objętym nie nastąpią zmiany. Czyli
    równie dobrze to może być następny dzień (np. energetyka naniesie przyłącze u
    sąsiada) jak i 100 lat.