  • 1. Data: 2009-01-21 09:02:44
    Temat: Wejscie ustawy...
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam.
    Mam ziemię rolną (klasa VI) w tym roku w naszej gminie miała być
    przeprowadzona zmiana planów zagospodarownia terenu, dzięki któremu moja
    działka miała uzyskać warunki zabudowy.
    Wiem, że prawo (dotyczące gruntów rolnych V i VI klasy) zmieniło się.Czy
    dobrze rozumiem, że na mój wniosek mogę otrzymać pozwolenie na budowę,
    ziemia stanie się budowlaną ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-21 09:55:34
    Temat: Re: Wejscie ustawy...
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem, że prawo (dotyczące gruntów rolnych V i VI klasy) zmieniło się.Czy
    > dobrze rozumiem, że na mój wniosek mogę otrzymać pozwolenie na budowę,

    Troche nie tak...
    Warunki zabudowy wydaja wlasnie tam gdzie nie ma planow zagospodarowania. (a
    czeka sie... :-/ )
    A jak jest plan zagospodaroewania to wystarczy wypis z tego planu i wyrys do
    pozwolenia na budowe.
    Jesli w planie zagospodarowania chociaz czesc dzialki bedzie oznaczona Mn
    znaczy ze mozesz budowac

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-01-21 10:17:15
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

> [...]
    > do pozwolenia na budowe.
    > Jesli w planie zagospodarowania chociaz czesc dzialki bedzie oznaczona Mn

    Dziekuje za szybka odpowiedz.
    Czyli rozumiem,ze ide UM skladam dokumenty i czekam na pozwolenie na budowe
    ?
    Co oznacza "Mn" .
    Moja dzialka rolna VI klasy kiedys (akt notarialny) byla budowlana.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-21 11:26:27
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > budowe ?
    > Co oznacza "Mn" .
    > Moja dzialka rolna VI klasy kiedys (akt notarialny) byla budowlana.

    Dokladnie tak. czekasz max. 54 dni i odbierasz pozwolenie.
    Mn-tereny pod zabudowe mieszkaniowa
    moze byc lamane przez cos np: Mn/U to jw. z dopuszczeniem uslug

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl