  • 1. Data: 2009-07-14 13:49:54
    Temat: Wentylacja, reku. Ferroli, Dospel, Brink czy inne?
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Zacząłem w kwietniu jak obiecałem/groziłem. Na razie idzie dobrze, między
    innymi dzięki waszym radą. Dość tej wazeliny i do puenty. Zdecydowany jestem
    na wentylacje mechaniczną z reku (raczej ze względu na komfort niż ekonomie).
    W sumie mam już na oku wykonawce i reku (Brink Renovent HR medium) ale
    ostatnio mój instalator CO/CWU zaoferował mi zrobienie instalacji i reku firmy
    Ferroli, dodatkowo pojawiła się szansa kupić w dobrej cenie reku Dospela
    (medium economic) i firma która mogła by mi wykonać instalacje na podzespołach
    Dospela. Opinie o reku Brinka i Dospela można znaleźć w sieci ale o Ferroli
    niestety nic nie znalazłem. Może ktoś podzielić się opinią o tym reku? Może
    ktoś ma choć klime od Ferroli i może coś o tej firmie napisać. Jeśli możecie
    polecić jakiś inny reku i wykonawce z okolic Polski południowej to będę
    bardzo, bardzo wdzięczny.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-07-15 06:42:26
    Temat: Re: Wentylacja, reku. Ferroli, Dospel, Brink czy inne?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > możecie
    > polecić jakiś inny reku i wykonawce z okolic Polski południowej to będę

    Ja nie mam wprawdzie Ferroli, ale mam Renovent, i jak robi ci to ASK to
    możesz im to 'w ciemno' zlecić - jestem z nich bardzo zadowolony. Z
    wentylacji też.

    Adam

  • 3. Data: 2009-07-15 07:31:51
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    A może Pro-Vent?
    Mają fajną stronkę, z poradnikiem jak to zrobić :).
    Polska firma i robi takie same jak te zagranamiczne.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2009-07-15 11:51:43
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Adam <a...@p...onet.tnij.tu.pl> napisał(a):
    > Ja nie mam wprawdzie Ferroli, ale mam Renovent, i jak robi ci to ASK to
    > możesz im to 'w ciemno' zlecić - jestem z nich bardzo zadowolony. Z
    > wentylacji też.

    Możesz napisać ile kosztowała się instalacja/rekuperator i kiedy ci ja
    instalowali (kurs euro)? Może być na priva.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-07-15 20:30:18
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz napisać ile kosztowała się instalacja/rekuperator i kiedy ci ja
    > instalowali (kurs euro)? Może być na priva.

    W lutym-marcu zeszłego roku, 14 kpln, kurs euro... poszukam...ok 3,30 pln

    Adam