  • 1. Data: 2011-09-14 19:52:17
    Temat: Wideodomofon
    Od: "Janusz" <a...@g...pl>

    Witam,

    Ponieważ zbliża się wymiana bramy i furtki w moim domku zastanawiam się nad
    montażem wideodomofonu. Planuję wydać nie więcej niż 800-900 zł na taką
    zabawkę. Z montażem nie będzie kłopotu (odpowiednie kable już są) i teraz pytania:
    - czy warto, aktualnie mam zwykły domofon, nie wiem, czy dodatek "video"
    będzie w praktyce wyłącznie zabawką- w zasadzie to przez okno widzę część
    furtki (pytanie do tych co mają)
    - czy za takie pieniądze da radę kupić coś, co nie zepsuje się po tygodniu
    - na co zwrócić uwagę (doświetlenie IR, kamera "pin hole", czy normalna duża
    soczewka?)
    - na jakiej wysokości montować (czy musi być na wprost twarzy, czy może być
    nieco niżej)
    - czy są jakieś uniwersalne kasety zewnętrzne (nie chciałbym zostać z
    "niekompatybilną" dziurą w słupku, gdybym musiał go wymienić)
    - no i na koniec jakieś sprawdzone modele :)

    To tyle, pozdrawiam i proszę o pomoc

    Janusz

  • 2. Data: 2011-09-15 09:56:35
    Temat: Re: Wideodomofon
    Od: Robson <r...@...pl>

    http://www.commax.pl/produkty.php?grupa=23

  • 3. Data: 2011-09-15 16:35:02
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.commax.pl/produkty.php?grupa=23

    Na które z jego pytań odpowiedzią jest ten link?

    J.

  • 4. Data: 2011-09-15 17:31:49
    Od: Robson <r...@...pl>

  • 5. Data: 2011-09-18 20:54:32
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robson <r...@...pl> napisał(a):

    > http://www.commax.pl/produkty.php?grupa=23

    Hmm, ceny dość wysokie w stosunku do tego, czym handlują w marketach - za
    podobne pieniądze można dostać kolor, tylko nie wiem, jak z niezawodnością.
    A co do pozostałych pytań- ktoś może pomoże?

    Pozdr.
    Janusz

  • 6. Data: 2011-09-20 18:33:48
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 20:54:32 +0000 (UTC), a...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

    > podobne pieniądze można dostać kolor, tylko nie wiem, jak z niezawodnością.

    U mnie zestaw z Kamera DRC-40P dziala niezawodnie od lipca 2001 roku.
    Polecam.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-09-20 18:42:36
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-18 22:54, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > podobne pieniądze można dostać kolor, tylko nie wiem, jak z niezawodnością.
    > A co do pozostałych pytań- ktoś może pomoże?

    Pierwsze wideodomofony jakie zainstalowałem dzialaja od kwietnia 2000 r.
    Tylko w jednym wymienilem mikrofon, bo robak zezarl przykrywke mikrofonu
    i w nim zdechl. A marketowe? najtanszy chlam.

  • 8. Data: 2011-09-21 06:59:58
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A tak w ogóle to jakie kable ciągnąć pomiędzy furtką, a domem, żeby nie było
    kłopotów z żadnym modelem videodomofonu?

    Co do samego videodomofonu, to dla mnie bardzo cenne byłyby funkcje:
    * pamięci dzwoniących podczas nieobecności domowników (tzw. płyty pamięci w
    większości modeli są mało pojemne i drogie, raczej coś w rodzaju rejestratora
    dyskowego byłoby przydatne);
    * możliwości odbioru gdzieś-tam przez np. komórkę, internet itp., lub coś w
    rodzaju poczty głosowej.

  • 9. Data: 2011-09-21 07:59:37
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >większości modeli są mało pojemne i drogie, raczej coś w rodzaju rejestratora

    Sa z gniazdem na karty flash, np. SD(HC). Nagrywa jak
    rozpozna jakis ruch lub zostanie uruchomiony dzwonek.

  • 10. Data: 2017-07-03 13:01:57
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 15 września 2011 19:31:49 UTC+2 użytkownik Robson napisał:

    > "- no i na koniec jakieś sprawdzone modele"

    Jest ich kilka. Za 350 zł możesz dostać dość dobry sprzęt Eura VDP-18A3 MARS - więcej
    masz tutaj: http://trans-sat.pl/wideodomofony-przykladowe-zestaw
    y,4 - natomiast od 1000 zł w górę otrzymasz już bardzo ciekawe zestawy
    wideodomofonów. Tylko nie wiem czy będziesz wykorzystywał takie funkcje jak
    powiadomienie SMSem lub programowanie zestawu przez kody SMS.