  • 1. Data: 2011-09-16 19:22:06
    Temat: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Tytułem rozeznania przed nadchodzącym cyrkiem zwanym wyborami
    parlamentarnymi. Czy któreś z ugrupowań politycznych względnie osób
    obecnych w obecnym parlamencie w nieciekawy sposób przysłużyły się
    spółdzielczości mieszkaniowej ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2011-09-16 20:35:08
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-16 21:22, PeJot pisze:
> [...]
    > parlamentarnymi. Czy któreś z ugrupowań politycznych względnie osób
    > obecnych w obecnym parlamencie w nieciekawy sposób przysłużyły się

    W zasadzie to wszyscy, czyli nikt nic nie zrobił, dalej prezesi są
    panami na włościach, spółdzielnia jest państwem w państwie. Dlatego
    zaczynam budować dom.

  • 3. Data: 2011-09-17 08:52:50
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    SLD to zaplecze polityczne lobby prezesów.
    PO i PJN chętnie puszczą z torbami spółdzielców tzw. starych zasobów i
    walczą o przejęcie wpływów w ww. środowisku.
    PSL ma to w nosie.
    PiS chciał coś zmienić, ale mu nie wyszło. Skoncentrował się wyłącznie
    na kiełbasie wyborczej.
    AK

  • 4. Data: 2011-09-18 21:04:29
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Nie ma między nimi żadnych różnic, poza udawaniem, banda kolesi.

    -----

  • 5. Data: 2011-09-19 04:38:39
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-09-17 10:52, Al Kwasone pisze:
    > Witam,
    > SLD to zaplecze polityczne lobby prezesów.
    > PO i PJN chętnie puszczą z torbami spółdzielców tzw. starych zasobów i
    > walczą o przejęcie wpływów w ww. środowisku.

    Po co im wpływy w tym środowisku ? Żeby tylko obsadzić z klucza, czy
    może zdemontować SMy ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2011-09-19 19:02:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-09-18 23:04, _ąćęłńóśźż wrote:
    > Nie ma między nimi żadnych różnic, poza udawaniem, banda kolesi.

    Nic dziwnego skoro wszyscy wokół mówią tylko o kartelowych partiach
    podsuwanych przez telewizor.
    Wokół Nowej Prawicy warto się zatrzymać, zwłaszcza w związku z ich
    dążeniami wolnościowymi, anty-socjalnymi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2011-09-19 21:57:32
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-09-19 06:38, PeJot pisze:

    > Po co im wpływy w tym środowisku ? Żeby tylko obsadzić z klucza, czy
    > może zdemontować SMy ?

    Z rozmowy z (byłym już) prezesem mojej spółdzielni wynika, że w planach
    jest demontaż systemu.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 8. Data: 2011-09-20 04:32:56
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-09-19 23:57, Aicha pisze:

    > Z rozmowy z (byłym już) prezesem mojej spółdzielni wynika, że w planach
    > jest demontaż systemu.

    W celu ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2011-09-20 05:17:36
    Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Nic dziwnego skoro wszyscy wokół mówią tylko o kartelowych partiach
    > podsuwanych przez telewizor.
    > Wokół Nowej Prawicy warto się zatrzymać, zwłaszcza w związku z ich
    > dążeniami wolnościowymi, anty-socjalnymi.

    może podyskutujmy o programie politycznym tego czegoś :)

    http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-
    wyborczy-knp/item/program-wyborczy-kongresu-nowej-pr
    awicy

    jakoś mi tam brakuje tych deklaracji wolnościowych, poza prawem do
    krytykowania obecnej władzy :) bo przecież wiadomo że jakby jakimś cudem NP
    objęła rządy to dla dobra narodu ich krytykować by nie można było.

    no i patrzmy... podlizujemy sie kibolom, bandziory to siła nie ma co.

    potem warto poczytać to:

    http://www.nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/prog
    ram-kongresu-nowej-prawicy

  • 10. Data: 2011-09-20 07:23:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-09-20 07:17, Marek Dyjor pisze:
    > może podyskutujmy o programie politycznym tego czegoś :)
    > http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-
    wyborczy-knp/item/program-wyborczy-kongresu-nowej-pr
    awicy

    Oni przynajmniej mają program.
    Taki JKM od 40 lat mówi o tym samym.

    O czym *konkretnie* chciałbyś podyskutować?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info