  • 1. Data: 2009-11-10 21:00:12
    Temat: Wideodomofon - jaki, coś poradzicie z włąsnego doświadczenia?
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Cześć,
    mam w planie wymianę domofonu na wideodomofon.
    Do furtki mam podcięgnięty kabel chyba 16 par, ale jakieś cienkie.
    Odległość kabla między domofonem i terminalem nie jest yć większa niż 50m.
    Elektrozamek jest teraz zasilany z bramofonu.

    No i chciałbym przerobić to na wideo.

    Moje wymagania i oczekiwania, poza tym że ma działać długo i bezawaryjnie:
    - bramofon wysokości ok 16 cm (taka mam teraz dziurę), szerokość dowolna
    - nie chciałbym utudnień z elektrozamkiem, dobrze żeby był zasilany z
    bramofonu
    - przeróbki instalacji są wykluczone,
    - powinny być dwa terminale, kolorowe, z zasilaniem nie ma problemu,
    - szeroki kąt kamery,
    - chciałbym się zmieścić w 1500 zł.
    Możecie coś polecić, żebym się nie natknął na jakiś chiński wynalazek
    działający do pierwszych mrozów?

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-11-10 22:36:23
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > Czyli pin-hole odpada.

    Nie jest to krytyczne, zależy mi na jak najszerszym, celem nie jest 360 ;-)

  • 3. Data: 2009-11-11 12:39:24
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Ok,
    a jaki sprzęt montuje i użytkuje się bezporoblemowo.
    przyznam że nie mam doświadczenia z videodomofonami, więc nawet nie wiem na
    co zwrócić uwagę, na co uważać, żeby nie było problemu z montażem i
    uruchomieniem.
    Jakaś firma którą warto i ma dobry stosunej jakość do ceny?
    Czego nie kupować?