    From: "jagr" <j...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Wieszanie szafek kuchennych.
    Date: Tue, 7 Sep 2010 08:04:27 +0200

    Może ktoś mi podpowie - jak prawidłowo powinny wyglądać haki do wiesania
    szafek kuchennych. Będę wieszał nowe szafki i chciałbym to zrobić fachowo.
    Te poprzednie wieszałem różnie. Na kołki drewniane i haczyki kute wbijane,
    albo na kołki plastikowe i zwykłe (ale spore) wkręty tzw. do drewna.
    Są jakieś "specjalne" haki do tych celów?
    Pozdrawiam wszystkich miłośników majsterkowania.
    Janusz