  • 21. Data: 2014-04-01 08:54:27
    Temat: Re: Wiosenka w pełni
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 21:53:14 UTC+2 użytkownik m...@y...com
    napisał:
> [...]

    /któż to wie?/

    > Tylko że raczej odległy w czasie :-))

    No właśnie - odległy. Mi to nie przeszkadza. a plan wyciszenia jest długofalowy.

    Ania

  • 22. Data: 2014-04-01 08:55:42
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 21:52:08 UTC+2 użytkownik m...@y...com
    napisał:

    > Ty z nożycami? - no, pewnie też, ale jakoś czarno to widzę w Twoim "wykonie" :)

    Z ręcznymi - faktycznie, nie bardzo... Ale z elektrycznymi albo spalinowymi...

    Ręczny sekatorek bardzo źle wpływa na moje dłonie...

    Ania