  • 1. Data: 2011-05-28 20:51:31
    Temat: Wniosek do planu zagospodarowania
    Od: floydrose <f...@b...pl>

    Witam,

    Niedawno kupiłem działkę i właśnie dowiedziałem się, że gmina
    przystępuje do uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego dla tego
    rejonu. W ogłoszeniu UM napisano, że osoby zainteresowane mogą składać w
    tej sprawie wnioski.

    I tu mam kilka pytań. Co powinienem zawrzeć w takim wniosku? Czy mam
    zaproponować warunki zabudowy jakie mnie by odpowiadały, czy może
    zwrócić na coś szczególnego uwagę?

    Tak się zastanawiam czy przyjmują te wnioski dlatego, że muszą (może tak
    prawo każe?) a i tak ustalą po swojemu, czy faktycznie będą brali pod
    uwagę głosy osób zainteresowanych.

    Pozdrawiam
    floyd

  • 2. Data: 2011-05-29 07:37:30
    Temat: Re: Wniosek do planu zagospodarowania
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    floydrose <f...@b...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Niedawno kupiĹ&#65533;em dziaĹ&#65533;kÄ&#65533; i wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie
    dowiedziaĹ&#65533;em siÄ&#65533;, Ĺźe gmina
    > przystÄ&#65533;puje do uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego dla tego
    > rejonu. W ogĹ&#65533;oszeniu UM napisano, Ĺźe osoby zainteresowane mogÄ&#65533;
    skĹ&#65533;adaÄ&#65533; w
    > tej sprawie wnioski.
    W planie zagospodarowania możesz zgosić wniosek o zmianę działki z rolnej na
    budowlaną lub odwrotnie.

    > I tu mam kilka pytaĹ&#65533;. Co powinienem zawrzeÄ&#65533; w takim wniosku? Czy
    mam
    > zaproponowaÄ&#65533; warunki zabudowy jakie mnie by odpowiadaĹ&#65533;y, czy moĹźe
    > zwrĂłciÄ&#65533; na coĹ&#65533; szczegĂłlnego uwagÄ&#65533;?

    Warunki zabudowy możesz zgłosić takie jakie chcesz inna kwestia czy w ogóle to
    uwzględnią ponieważ zazwyczaj ustala się w planie zagospodarowania warunki
    zabudowy dla konkretnego rodzaju terenów a nie dla konkretnej działki.

    > Tak siÄ&#65533; zastanawiam czy przyjmujÄ&#65533; te wnioski dlatego, Ĺźe
    muszÄ&#65533; (moĹźe tak
    > prawo kaĹźe?) a i tak ustalÄ&#65533; po swojemu, czy faktycznie
    bÄ&#65533;dÄ&#65533; brali pod
    > uwagÄ&#65533; gĹ&#65533;osy osĂłb zainteresowanych.

    Biorą pod uwagę głosy osób zainteresowanych, ale przede wszystkim zmianą
    przeznaczenia swoich terenów. Pamiętaj, że jak zmienią Ci teraz plan
    zagospodarowania to następna zmiana będzie za co najmniej kilka lat i wszelkie
    zmiany będą niemożliwe.