  • 1. Data: 2013-10-27 20:21:46
    Temat: Wyciąg do łazienki
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Hey
    pytanie do majsterkowiczów bardziej jakich silników używacie wy wyciągania
    wilgoci i zapachów z łazienki. Mam ozliwośc zamotowania tego na rurze i
    chcialbym aby było to w miarę przyzwoite do serwisowania. Odcicnek rury do
    przepchania potwietrza to ok3m. Czy w takiej rurze trzeba utrzymywać jakieś
    spadki??

    --
    .:Artur:.

  • 2. Data: 2013-10-28 08:26:34
    Temat: Re: Wyciąg do łazienki
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    .:Artur:. wrote:
> [...]
    > serwisowania. Odcicnek rury do przepchania potwietrza to ok3m. Czy w
    > takiej rurze trzeba utrzymywać jakieś spadki??

    zamontuj jak najdalej od kratki będzie ciszej, rury koniecznie gładkie
    (niekarbowane), super sprawdza się kanalizacyjna bo dodatkowo jest
    uszczelniona, tania i łatwo dostępna. Warto amortyzować połączenie
    wentylator-rura bo często przenosi wibracje i burczy
    Jeżeli chodzi o spadki to nigdy nie stosowałem i nic nie ciekło ale
    przy pewnych warunkach może się skraplać woda w środku i wyciekać
    przez kratkę

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2013-10-28 13:01:38
    Temat: Re: Wyci?g do ?azienki
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-27 20:21, .:Artur:. pisze:
    > Hey
    > pytanie do majsterkowicz?w bardziej jakich silnik?w u?ywacie wy wyci?gania
    > wilgoci i zapach?w z ?azienki. Mam ozliwo?c zamotowania tego na rurze i
    > chcialbym aby by?o to w miar? przyzwoite do serwisowania. Odcicnek rury do
    > przepchania potwietrza to ok3m. Czy w takiej rurze trzeba utrzymywa? jakie?
    > spadki??
    Nie ma co za bardzo kombinować, tylko kup gotowy wentylator kanałowy i
    załóż go w rurze. Wynalazki "silnik ze śmigłem" trudno wyważyć i trudno
    dobrać odpowiedni wirnik do silnika. Ja się w to bawiłem w latach
    80-tych, jak nie można było nic kupić.
    Co do spadków, to nie musisz się nimi przejmować o ile wilgotnośc w
    łazience jest "zwyczajna". Nie powinno się nic skraplać.
    Jacek