  • 1. Data: 2009-12-11 10:44:20
    Temat: Wyciągnięcie daszka przed garaż - czy można?
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Mam garaż szerokości 8 metrów z dwoma wjazdami.

    Chciałbym wybudować przed nim wiatę lub inaczej wyciągnąć daszek :-)

    Czy jest wymagane pozwolenie? Zgłoszenie? Mapki jakieś trzeba i plany robić?

    Coś słyszałem, że do 35 m2 nie trzeba.

    Czy po prostu zrobić i z bani?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-12-11 12:35:22
    Temat: Odp: Wyciągnięcie daszka przed garaż - czy można?
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    > A co Ci powiedzieli w urzedzie?

    Jeszcze tam nie dotarłem :-)

  • 3. Data: 2009-12-13 18:11:26
    Temat: Re: Wyciągnięcie daszka przed garaż - czy można?
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Agent0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Coś słyszałem, że do 35 m2 nie trzeba.

    A co Ci powiedzieli w urzedzie?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-12-14 06:57:20
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Jeszcze tam nie dotarłem :-)

    Domyslilem sie, a to blad.
    Urzad jest po to aby odpowiadac na takie pytania - nie maja innego wyjscia.
    Zadzwon, napisz e-mail, nie musisz jechac osobiscie.

    Pozdr.
    www.elipsa.info