  • 1. Data: 2009-12-11 10:24:14
    Temat: a
    Od: "gg" <s...@g...pl>

    Dzień dobry

    Orientuje się ktoś czy na naszym rynku są dostępne
    jakieś otwornice bądź frezy na wiertarkę do metalu.
    Potrzebuje wyciąć otwór w zlewie pod baterię
    a może zrobić to samym wiertłem?

    doradźcie coś

    Dzięki

  • 2. Data: 2009-12-11 10:34:49
    Temat: b
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    gg pisze:
> [...]
    > jakieś otwornice bądź frezy na wiertarkę do metalu.
    > Potrzebuje wyciąć otwór w zlewie pod baterię

    Jeżeli to jednorazowa robota, to zanieś zlew do sklepu/firmy gdzie
    sprzedają zlewy/wykonują meble pod zabudowę/marketu budowlanego(chociaż
    tu nie wiem czy zrobią to na towarze "obcym") itp..
    mają takie zabawki, jest to taki wykrojnik ze śrubą, skręcając śrubę
    przebija się otwór, wpierw jednak trzeba przewiercić otwór na śrubę.
    Zabierz też ze sobą baterie, bo są chyba różne średnice.

    Nie baw się w wiercenie bo powyginasz zlew, a i wykończenie takiego
    otworu nie będzie ładne.

    Zapewne kupić możesz taką zabawkę, ale na jeden otwór się chyba nie opłaca.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2009-12-11 10:36:25
    Temat: Re: a
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gg" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś otwornice bądź frezy na wiertarkę do metalu.
    > Potrzebuje wyciąć otwór w zlewie pod baterię

    w kazdym markecie i prawie kazdym wiekszym sklepie wywierca ci sliczna
    dziurke za 10 pln
    szkoda fatygi na samodzielne wiercenie
    ale jak juz bardzo chcesz to cieniutkim wiertlem otwor kolo otworu i pilnik
    na koniec

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-12-11 10:38:24
    Temat: c
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Rafał pisze:

> [...]
    > otworu nie będzie ładne.
    >
    > Zapewne kupić możesz taką zabawkę, ale na jeden otwór się chyba nie opłaca.

    Edit:

    http://www.nokaut.pl/zlewozmywaki/wycinak-do-otworow
    -pod-baterie.html
    to jest to narzędzie do wycinania otworów, jak widać na jedną robotę się
    nie opłaca

    Pozdrawiam raz jeszcze
    Rafał

  • 5. Data: 2009-12-11 10:42:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > jakieś otwornice bądź frezy na wiertarkę do metalu.
    > Potrzebuje wyciąć otwór w zlewie pod baterię

    Otwornice oczywiscie sa, nazywaja sie wiertlami koronowymi i sa dosc drogie.
    Jezeli nie masz zwyklego skretnego wiertla o srednicy otworu jaki
    potrzebujesz, a blacha nie jest zbyt gruba i otwor nie zbyt duzy, to moze
    sprobuj wywiercic otwor w osi planowego otworu zwyklym wiertlem o
    najwiekszej jakie masz srednicy. Kup sobie sciernice trzpieniowe zwane
    rowniez po wiejsku kamieniami na drucie i tym zamontowanym w wiertarce
    rozszlifuj wywiercony otwor do wymaganej srednicy. Zeliwo to miekki material
    i nie powinienes miec z nim problemu.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-12-11 10:44:08
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > rozszlifuj wywiercony otwor do wymaganej srednicy. Zeliwo to miekki
    > material i nie powinienes miec z nim problemu.

    Sorry mialo byc w zlewie a ja przeczytalem w zeliwie. Caly wywod psu w d..
    :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-12-11 10:53:56
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Potrzebuje wyciąć otwór w zlewie pod baterię
    > a może zrobić to samym wiertłem?

    Ja wycinałem szlifierką kątową. Da radę.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2009-12-11 10:56:43
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    wywiercony otwor do wymaganej srednicy. Zeliwo to miekki

    > Sorry mialo byc w zlewie a ja przeczytalem w zeliwie. Caly wywod psu w d..
    > :-)

    lol:) nie w dupe a w newsy:P

  • 9. Data: 2009-12-11 11:18:51
    Od: "gg" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja wycinałem szlifierką kątową. Da radę.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    Dzięki za rady