  • 1. Data: 2009-12-10 12:55:36
    Temat: Zawiasy i skobel w piwnicy - jaki cement.
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Pytanie, jak w temacie. Chcę osadzić zawiasy i skobel w piwnicy w ścianie z
    cegieł. Mam zwykły szary cement marki "cement", kupiony w sklepie z farbami,
    a także trochę białego cementu. Który z nich będzie na tyle twardy, aby nie
    dał się wydłubać przez intruza? I ile dać piasku do cementu? W sklepie
    poradzono mi użyć kleju do kafelek. Poradźcie coś.
    Dzięki
    jagr

  • 2. Data: 2009-12-10 13:11:55
    Temat: Re: Zawiasy i skobel w piwnicy - jaki cement.
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 10 Gru, 13:55, "jagr" <j...@W...pl> wrote:
> [...]
    > dał się wydłubać przez intruza? I ile dać piasku do cementu? W sklepie
    > poradzono mi użyć kleju do kafelek. Poradźcie coś.

    Skobel po zamknięciu drzwi jest zakrywany przez blachę tak, że nie ma
    dostępu do miejsca mocowania. Zawiasy podobnie. Więc w jaki sposób
    mieli by to wydłubać?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-12-10 13:22:20
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    Skobel po zamknięciu drzwi jest zakrywany przez blachę tak, że nie ma
    dostępu do miejsca mocowania. Zawiasy podobnie. Więc w jaki sposób
    mieli by to wydłubać?

    Są różne zawiasy i różne skoble.

  • 4. Data: 2009-12-10 13:23:50
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > twardy, aby nie dał się wydłubać przez intruza? I ile dać piasku do
    > cementu? W sklepie poradzono mi użyć kleju do kafelek. Poradźcie coś.

    Montażowy CX-5 Ceresit/Henkel

    pozdr
    p.

  • 5. Data: 2009-12-10 13:27:13
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 10 Gru, 14:22, "jagr" <j...@W...pl> wrote:
    > U ytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:f137f753-970d-406d-92c2-d3277f0bc5a5@v25g2000
    yqk.googlegroups.com...
    > Skobel po zamkni ciu drzwi jest zakrywany przez blach tak, e nie ma
    > dost pu do miejsca mocowania. Zawiasy podobnie. Wi c w jaki spos b
    > mieli by to wyd uba ?
    >
    > S r ne zawiasy i r ne skoble.

    Masz tego jakieś zdjęcie?

  • 6. Data: 2009-12-10 13:46:00
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Masz tego jakieś zdjęcie?

    Mam ciężkie drzwi z mieszkania i chcę je przenieść do piwnicy. Chcę również
    (po dorobieniu części do wmurowania - wcementowania) użyć zawiasów z tychże
    drzwi. Docelowo chcę w drzwi wstawić zamek T4.

  • 7. Data: 2009-12-10 18:35:04
    Od: mayky <m...@c...pl>

    jagr pisze:
> [...]
    > dał się wydłubać przez intruza? I ile dać piasku do cementu? W sklepie
    > poradzono mi użyć kleju do kafelek. Poradźcie coś.

    zrób ino zdjecie i pokaz jak to wyglada
    Jak masz ścianę z pojedynczej cegly ( zresztą bez róznicy )
    zastanów się nad mocowaniem na wylot.
    Ja wyspawalem so bie drzwi do piwnicy ( w bloku) mocne ciężkie
    i tak właśnie osadziłem oścież ( zawiasy jak chcesz) po prostu otwory na
    wylot skręcone śrubami ( szpilka gwintowana z metra)
    prędzej wywali się cały mur niż toto puści...

    Pozd.
    Mayky

  • 8. Data: 2009-12-10 23:08:58
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

> [...]
    > twardy, aby nie dał się wydłubać przez intruza? I ile dać piasku do
    > cementu? W sklepie poradzono mi użyć kleju do kafelek. Poradźcie coś.

    klej będzie miękki i łatwy do zniszczenia. Możesz dać sam cement bez piasku.
    Gdy zaschnie, nikt tego nie wydłubie.

  • 9. Data: 2009-12-11 07:25:45
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:ed1385c0-58dc-4d69-8879-e02c69cf1589@
> [...]
    > (po dorobieniu części do wmurowania - wcementowania) użyć zawiasów z tychże
    > drzwi. Docelowo chcę w drzwi wstawić zamek T4.

    Jakikolwiek "cement" użyjesz, to on niestety tym silniej się kurczy
    im więcej cementu w mieszance. Jak go za mało to z kolei będzie za
    słaby. IMHO więc albo użyjesz jakiejś specjalnej zaprawy do mocowania
    (pamiętaj żeby mur najpierw dobrze nawilżyć w tym miejscu) albo kup
    preparat żywiczny w tubie (np taki z zestawu do kotew "chemicznych").
    Cokolwiek użyjesz to i tak włamywacz może to całe wykuć... przecież to
    tylko krucha cegła.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 10. Data: 2009-12-11 09:17:38