  • Data: 2014-07-10 07:27:44
    Temat: Wycięcie drzewa - koszty - pozwolenie
    Od: michał <m...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam w ogródku wielkiego świerka, na wysokość 3 piętra. Sąsiedzi się boją
    że może upaść. Wystąpiłem o pozwolenie, był jakiś człowiek z UM i
    powiedział że pozwolenie wyda bez problemu bo drzewo jest za wysokie.
    W zamian za wycięcie tego mam posadzić 2 nowe.
    I mam pytanie czy za pozwolenie się płaci - gapa ze mnie bo zapomniałem
    zapytać a wyjechałem na urlop, a na necie czytałem że płaci się za cm
    nawet jak jest pozwolenie.