    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Wykonanie Ocieplenia wlewacji wraz z tynkiem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 21 Mar 2019 13:55:14 +0100

    Właśnie się spotkałem z wykonawcą elewacji, dobrym, polecanym i rzucił ceną
    90zł/m2 netto za robociznę (w tym kołkowanie po całości, oczywiście
    zaznaczył że sam by nie kołkował, ale jak odpadnie to nie będzie miał
    podstaw boksowania się, nie tyle ze mna, bo możemy umowę podpisać żem
    świadom praw itd., tylko z producentem który nakazuje kołkowanie styro
    >15cm grubości), z materiałem 200 zł brutto/m2. Co przy moich 300m2 ściany
    daje absurdalną kwotę 60 tys. zł. U Was też takie szalone ceny?

    --
    Pozdor
    Myjk