  • 1. Data: 2012-04-08 14:05:26
    Temat: Wykończenie okna dachowego
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie wykończenia okna dachowego a dokładniej zamiast
    folli dachowej mam zastosowaną płyte z celulozy steico uniwersal (
    podobny problem ma znajomy przy pełnym deskowaniu ). Z tego co widziałem
    w sieci to przy folii stosuje sie nad oknem specjalną rynienke i tą
    folie wywija pod nią żeby w razie "wu" jakby coś ściekało nie lało się w
    warstwe ocieplenia.

    U mnie majstry pozostawili to tak i sprawa zamknięta...

    http://img217.imageshack.us/img217/6657/oknof.jpg

    Pomiędzy płytą uniwersal a oknem jest już przestrzeń wentylacyjna dachu.

    Co ja moge zrobić z tym w takim przypadku ?
    Opiankowanie pianką niskoprezną okna od góry wchodzi w gre ?

    ps.Przy okazji tematu majstry od posadzek usmarowali jedną klamke chyba
    rękawicą brudną od zaprawy posadzkowej , czy jest jakiś środek żeby to
    bezpiecznie wyczyścic ? Wolał bym tego nie skrobać. Słyszałem że dobry
    środek do zmycia np. "pucu" z okien plastikowych jest FTALZET ?

  • 2. Data: 2012-04-08 21:02:57
    Temat: Re: Wykończenie okna dachowego
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "ark_fx" <a...@g...pl> wrote in message
    > Witam,
    > mam pytanie odnośnie wykończenia okna dachowego a dokładniej zamiast

    Daj zdjęcia z przodu żeby było widać odstep szczeliny na karton-gips od
    krokwii.
    Ja jestem specjalistą od okien tego typu :-) Sam je własnymi ręcami
    naprawiam :-)
    Więcej zdjęć. Chcę widzieć całość na 2-3 fotkach, i kilka zbliżeń murłaty,
    góry, boków OBU i narożników.
    jak będziesz robił fotki to perzystawiaj miarę.

  • 3. Data: 2012-04-08 21:08:48
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "ark_fx" <a...@g...pl> wrote in message
    > U mnie majstry pozostawili to tak i sprawa zamknięta...
    >
    > http://img217.imageshack.us/img217/6657/oknof.jpg

    Jeżeli tam nie ma membrany to masz jak w banku, że woda się będzie wlewać za
    i przed murłatę. Jak ja zrobiłem dziurkę to siknęło na metr i załe wiadra
    wynosiłem.
    Trzeba będzie coś wykombinować.
    I tam trzeba się dostać do boków ramy tego okna żeby okleić ją styrodurem i
    wpuścić pianę. Inaczej przemarznie całe okno, cała wnęka i kawał połaci.
    Sprawe doskonale znam :-)

  • 4. Data: 2012-04-08 21:46:25
    Od: piotr <k...@T...pl>

    W dniu 08.04.2012 21:08, kiki pisze:

> [...]
    > I tam trzeba się dostać do boków ramy tego okna żeby okleić ją
    > styrodurem i wpuścić pianę. Inaczej przemarznie całe okno, cała wnęka i

    od razu Ci powiem, że będziesz miał jeszcze jeden problem, z takich
    okien lubi kapać woda skondensowana w środku, a przy takim osadzeniu nie
    wyprowadzisz płyty g-k w pionie i będzie Ci zaciekać po płycie...

  • 5. Data: 2012-04-08 22:33:09
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "piotr" <k...@T...pl> wrote in message

    > od razu Ci powiem, że będziesz miał jeszcze jeden problem, z takich okien
    > lubi kapać woda skondensowana w środku, a przy takim osadzeniu nie
    > wyprowadzisz płyty g-k w pionie i będzie Ci zaciekać po płycie...

    I chyba te okna są za wysoko. Tam się nie wyprowadzi góry równoległej z
    sufitem.
    Ale jak zobaczymy na jakiej wysokości jest to okno od murłaty to się
    wypowiem. Może warto rozebrać dach i przenieść okno niżej?
    teraz to dzień pracy i kilka zmarnowanych dachówek.