  • 1. Data: 2012-04-06 11:23:05
    Temat: Odłączanie gazu po sezonie grzewczym
    Od: "tomekx" <t...@s...pl>

    Witam
    widomo, że jesteśmy bezpodstawnie okradani różnymi pseudoopłatami
    przesyłowymi itp., które powinny być wyliczone raz i rozkładane
    proporcjonalnie do ilości użytkowników, czyli coraz mniejsze, bo więcej osób
    płaci, a każda kosztuje "grosze" w tym zakresie.

    Nie znam obecnie cen ponownego podłączenia licznika, ale jak to jest w
    praktyce i w jaki sposób zgłosić rozwiązanie umowy i czy nie ma żadnego
    problemu z ponownym podłączaniem licznika na okres grzewczy? I tak co roku,
    bo po co mam płacić złodziejom po 50zł w lato skoro nie korzystam. To chyba
    taniej wyjdzie odłączyć w ogóle i zapłacić za ponowne podłączenie.

  • 2. Data: 2012-04-06 13:24:24
    Temat: Re: Odłączanie gazu po sezonie grzewczym
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tomekx wrote:
> [...]
    > I tak co roku, bo po co mam płacić złodziejom po 50zł w lato skoro
    > nie korzystam. To chyba taniej wyjdzie odłączyć w ogóle i zapłacić za

    no problemo

    po wakacjach przedstawisz protokół próby szczelności instalacji, protokół
    kominiarski, wpłacisz opłatę przyłączeniową i juz masz gaz z powrotem :)

  • 3. Data: 2012-04-06 19:33:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 13:24:24 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > po wakacjach przedstawisz protokół próby szczelności instalacji, protokół
    > kominiarski, wpłacisz opłatę przyłączeniową i juz masz gaz z powrotem :)

    W bloku jak kupowałem mieszkanie kilak lat temu gazomierz był zdjety na prośbe
    poprzedniego własciciela który tam kilka miesięcy nie mieszkał. Pojechałem do
    gazowni, przpisałem licznik na siebie zapłacilem 80 zł i gazomierz zalozyli i gaz
    był. Ale to było jakies 8-9 lat temu.

  • 4. Data: 2012-04-06 20:48:36
    Od: "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm>

> [...]
    > Pojechałem do gazowni, przpisałem licznik na siebie zapłacilem 80 zł i
    > gazomierz zalozyli i gaz był. > Ale to było jakies 8-9 lat temu.

    W zeszłym roku znajomi nie zapłacili rachunku za gaz za kwiecien. W czerwcu
    zabrali licznik. We wrześniu ponwne podłączenie w cenie chyba 100zł (może
    120). Policzyli że są do przodu około 100zł

  • 5. Data: 2012-04-07 12:02:00
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "tomekx" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proporcjonalnie do ilości użytkowników, czyli coraz mniejsze, bo więcej
    > osób płaci, a każda kosztuje "grosze" w tym zakresie.

    A po co bawić się w zdejmowanie licznika. Idziesz do ZG i piszesz, że nie
    będziesz korzystał z gazu. Oni spisują stan licznika. Po okresie kiedy znowu
    chcesz przyłączyć się do sieci piszesz, że chcesz się podłączyć oni
    przychodzą i spisują stan i jeżeli nic nie zużyłeś to nie powinieneś płacić
    żadnych opłat stałych. :-)

  • 6. Data: 2012-04-07 12:55:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znowu chcesz przyłączyć się do sieci piszesz, że chcesz się podłączyć oni
    > przychodzą i spisują stan i jeżeli nic nie zużyłeś to nie powinieneś

    I przez kilka miesiecy nic nie wycieknie?

  • 7. Data: 2012-04-07 21:54:56
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > I przez kilka miesiecy nic nie wycieknie?

    Jak zakręci zawór przed licznikiem to gdzie ma wycieknąć? Gaz to nie nie
    ciecz, poza tym tam nie ma niewiadomo jakiego ciśnienia. :-)

  • 8. Data: 2012-04-08 08:51:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak zakręci zawór przed licznikiem

    Tego nie pisales.