eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWyłączenie z produkcji leśnej - takie troche marudzenie › Wyłączenie z produkcji leśnej - takie troche marudzenie
    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wyłączenie z produkcji leśnej - takie troche marudzenie
    Date: Mon, 27 Jul 2015 23:28:04 +0200

    Witam wszystkich
    Tak sobie trochę pomarudzę, a może się komuś przyda.
    Rok temu kupiłem działkę od urzędu gminy. Fajna z dostępem do jeziora.
    Jedyny "problem" to, że leśna. Sporządzony był MPZP, który umożliwiał
    wylesienie.

    Spodziewałem się, że pójdzie to szybciej, niestety:
    - przed podpisanie aktu notarialnego okazało się, że pani z gminy źle
    opisała przetarg i terenu leśnego jest więcej niż się spodziewałem, nie
    wszystko będę mógł wyłączyć z produkcji leśnej,
    - w celu wyłączenia z produkcji leśnej musiałem pozbierać dokumenty z
    gminy, starostwa i wysłać do regionalnej dyrekcji LP
    - trzeba było ponegocjować z RDLP jeżeli chodzi o powierzchnię
    wyłączenia, ale w końcu wyłączyłem wszystko o co się starałem,
    - znalazłem drwala, który zajął się zrębem i zbytem, ale już "leśnego"
    co oznakował drewno musiałem się prosić, aby ruszył tyłek,
    - muszę płacić "haracz" przez 10 lat, za to że teraz nie posadzę lasu,
    tylko to co ja chce (wiedziałem o tym i pogodziłem się z tym),
    - wysłałem informację do RDLP o wyłączeniu,
    - wysłałem informację do starostwa o wyłączeniu, nikt w starostwie nie
    jest w stanie mi powiedzieć jak teraz sklasyfikowany będzie grunt, bo
    przecież już nie Ls,
    - wysłałem do starostwa zgłoszenie zamiaru postawienia płotu od drogi
    gminnej,
    - idę jutro do gminy, aby oddali podatek jaki zapłaciłem do końca roku
    za las (ciekawe co będzie się działo)

    Wysłałem już z 15 poleconych, akt notarialny kserowałem i wysyłałem z 5
    razy. Na tę chwilę zamiast lasu mam zrąb

    Pozdrawiam

    PS Jeżeli ktoś potrzebuje większych szczegółów proszę pisać.