  • Data: 2015-11-04 08:32:24
    Temat: Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Moja żona narzeka na swoje stare żelazko, więc chciałem ją uszczęśliwić
    czymś, co chociaż trochę ją odciąży (nie mylić z aborcją! :) ) w tym
    nieszczęsnym obowiązku.

    Trochę poczytałem tu i ówdzie i ludzie chwalą sobie stacje parowe. Ale
    wiadomo jak to w internecie - artykuły i komentarze są często sponsorowane.

    No i pytania:
    Co sądzicie na temat tego typu ustrojstw?
    Jeśli rzeczywiście polecacie takie stacje parowe, to jakie konkretnie?
    I czy do tego trzeba kupić jakąś dedykowaną deskę?

    Pozdrawiam
    MW