  • 1. Data: 2012-01-10 23:11:11
    Temat: Złączka do stelażu wc
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam stelaż w którym przyłacze do wody jest plastikowym gwintem
    wewnętrznym 1/2".

    Mam plastikową zgrzewaną rurę 1/2" z wodą. Chciałbym tam zrobić układ
    "na sztywno", żadnych elastycznych węży.

    Co mam wkręcić w przyłacze do wody żeby wyprowadzić normalną rurę
    zgrzewaną dalej?

    Zdjęcie mogę zrobić, ale dopiero za 2-3 dni, jednak wydaje mi sie że
    takie gwinty widuje powszechnie w stelażach wc, więc rozwiązanie jest
    typowe.

  • 2. Data: 2012-01-11 05:47:11
    Temat: Re: Złączka do stelażu wc
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    > Co mam wkręcić w przyłacze do wody żeby wyprowadzić normalną rurę
    > zgrzewaną dalej?

    Może zastosuj zawór kulowy z półśrubunkiem 1/2".
    Zobacz jak wygląda to będziesz wiedział o co chodzi.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-01-11 11:06:17
    Od: "mcs" <...@...pl>

> [...]
    > 1/2".
    >
    > Mam plastikową zgrzewaną rurę 1/2" z wodą. Chciałbym tam zrobić układ "na

    W casto są miedziane giętkie złączki do podłączania stelaży. Może coś
    takiego? Ok.17 pln.

    mcs