  • 21. Data: 2022-11-23 17:12:55
    Temat: Re: Zmiany w deklaracji CEEB
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 23 November 2022 at 14:08:50 UTC+1, cef wrote:
> [...]
    i byli przygotowani. Mieli jego zużycie gazu z poprzednich lat i brak oświadczeń przy
    zakupie bez akcyzy węgla na cele grzewcze przy zakupach węgla do ogrzewania.
    Skończyło się w sumie nieduża grzywna, zwrotem kasy. Dostał propozycję żeby anulował
    zgłoszenie.
    gópie gadanie

    dotacja na wungiel się należy,
    jak psu sranie, aby zimą nie zamarznąć

  • 22. Data: 2022-11-23 18:46:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 19 listopada 2022 o 17:30:19 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > sobota, 19 listopada 2022 o 16:59:19 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > >
    > l. Przyszli na kontrolę i byli przygotowani. Mieli jego zużycie gazu z poprzednich
    lat i brak oświadczeń przy zakupie bez akcyzy węgla na cele grzewcze przy zakupach
    węgla do ogrzewania.

    Łzesz jak stara pomarszczona cyganka.
    Ci co " przyszli na kontrolę" nie mieli możliwości mieć tych danych co napisałeś.

  • 23. Data: 2022-11-23 19:41:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 23 listopada 2022 o 18:46:25 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    >
    > Łzesz jak stara pomarszczona cyganka.
    > Ci co " przyszli na kontrolę" nie mieli możliwości mieć tych danych co napisałeś.
    Z powodu że ty tak napisałeś? Jak dają państwowe pieniądze to maja miec takie dane.

  • 24. Data: 2022-11-23 20:51:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 23 listopada 2022 o 19:41:53 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    .

    > Z powodu że ty tak napisałeś? Jak dają państwowe pieniądze to maja miec takie dane.

    Skąd wg Ciebie mieli "brak oświadczeń przy zakupie bez akcyzy węgla na cele grzewcze
    przy zakupach węgla do ogrzewania. "?

  • 25. Data: 2022-11-23 22:55:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 23 listopada 2022 o 20:51:12 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Skąd wg Ciebie mieli "brak oświadczeń przy zakupie bez akcyzy węgla na cele
    grzewcze przy zakupach węgla do ogrzewania. "?
    Z urzędu skarbowego. Jak sprzedawali węgiel to kazali wypełnić i podpisać taki druk
    https://cdn.shortpixel.ai/spai/w_900+q_lossy+ret_img
    +to_webp/https://www.wegiel24.info/wp-content/upload
    s/wzory-oswiadczen.jpg
    Oczywiście sytuacja że ktoś kupował węgiel do domu i chciał płacić akcyzę jest
    możliwa ale prawdopodobna jak istnienie murzyna albinosa. Poza tym popatrz w
    deklaracje o sposobie ogrzewania i drugie o dopłacie i ogarnij co się tam zaznacza i
    poświadcza własnym podpisem. Oczywiście od decyzji że ktoś oszukał można się odwołać
    w sądzie.

  • 26. Data: 2022-11-24 05:51:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 23 listopada 2022 o 22:56:01 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    >. "?
    > Z urzędu skarbowego.
    Urząd skarbowy ma centralna bazę takich oświadczeń?

    Jak sprzedawali węgiel to kazali wypełnić i podpisać taki druk
    W czasie "epidemii" nie kazali, kupującym do 200kg jednorazowo nie każą itp.
    Moja mama np.od lat grzeje węglem a ani razu takiego oświadczenia nie podpisywała. Bo
    węgiel kupuje ja.
    Od sprzedawcy na Śląsku a węgiel spalany w domu na Pomorzu.

    > Oczywiście od decyzji że ktoś oszukał można się odwołać w sądzie.
    Bzdury piszesz i łzesz jak pomarszczona cyganka

  • 27. Data: 2022-12-10 12:13:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co z dowozem?

    -----