  • 1. Data: 2010-08-27 19:35:18
    Temat: Zmywarka Siemens - suszenie
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    witam,
    wydaje mi sie, ze zmywarka przestala lub gorzej suszy naczynia na
    programie Auto.
    Zmywarka to Siemens sf25m254.
    Serwisant firmowy niestey nie bardzo wie jak powinna suszyc ta
    suszarka...
    (Siemens do napraw bierze serwisantow z firm lokalnych w poblizu
    miejsca awarii ... a do niedawna nie mozna bylo sie do nich dodzwonic
    z komorki)

    Wydawalo mi sie na poczatku uzywania, ze naczynia byly praktycznie
    suche,
    a teraz efektu suszenia jakby nie widac, po zakonczeniu programu AUTO
    drzwiczki mocno zaroszone, duzo wody w denkach kubkow itp.

    ale moze pamiec plata mi figle.
    Ktos moze ma taki model i wie w jaki sposob suszy ta zmywarka i opisze
    jakie ma efekty suszenia?

    pozdr., Artur

  • 2. Data: 2010-08-27 20:02:32
    Temat: Re: Zmywarka Siemens - suszenie
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Metnie opisujesz "dolegliwosci" maszyny. Grzeje podczas mycia? Jesli grzeje
    to musi suszyc, nie ma innej opcji. Mozliwe, ze niewlasciwie rozkladasz
    kubki, to masz wode.
    Naczynia sa myte, nastepnie po ostatnim goracym plukaniu suszone
    (kondensacyjnie). Jesli sa nawet wysuszone a przestoja w maszynie dluzszy
    czas to moga ponownie zaparowac ale zeby stala woda?

    P.

  • 3. Data: 2010-08-28 08:31:37
    Od: acelnószz <a...@i...pl>

    Mam dokladnie to samo w Siemensie, pojawilo sie po jakims roku - dwóch uzywania,
    marnie suszy i juz.
    Czasem po cyklu otwieram drzwiczki na osciez i tak czekaja, jak nikogo nie ma ;-)

    -----