  • 1. Data: 2009-11-15 21:28:47
    Temat: Zmywarka do zabudowy i wyświetlacz pozostałego czasu
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Witam,

    interesuje mnie jak w zabudowanej zmywarce z ukrytym panelem (np. Bosch
    SGV 45M83EU) jest rozwiązana kwestia wyświetlacza czasu pozostałego do
    zakończenia - czy dobrze rozumiem że jest on w górnej krawędzi drzwiczek
    i jest niewidoczny gdy drzwiczki są zamknięte?
    Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
    ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

    Z góry dzięki za rozwianie wątpliwości.

    --
    Jacek Midura

  • 2. Data: 2009-11-15 21:36:50
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Jacek Midura pisze:
    > Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
    > ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

    Wszystko zależy od zabudowy.
    Ja mam małą szparę przy odpowiednim nachyleniu się można odczytać pozostały
    czas.
    Nie powinno się otwierać drzwiczek ale gdy otworzę zmywarka automatycznie
    zatrzymuje mycie.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 3. Data: 2009-11-16 00:52:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:28:47 +0100, Jacek Midura napisał(a):

> [...]
    > Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
    > ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

    Moja Siemens ma panel operacyjny ukryty, a na zewnątrz na środku u góry
    drzwi okienko, w którym się wyświetlają napisy informujące o stanie
    zaawansowania mycia i nazwie aktualnego programu.
    Drzwi zmywarki otwieram, kiedy mi pasuje - np kiedy chcę coś dołożyć do
    mycia. Trzeba tylko otworzyć je najpierw dosłownie na kilka mm, aby ramiona
    myjące się zatrzymały i woda przestała leciec, po czym otwiera się już
    całkowicie bez zagrożenia popryskaniem.
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-11-16 08:09:03
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    Jacek Midura pisze:
> [...]
    > Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
    > ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

    W moim boschu jak trwa program to czerwone światło oświetla podłogę pod
    zmywarką. Jak program się skończy to gaśnie.

  • 5. Data: 2009-11-16 08:31:59
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy żeby sprawdzić pozostały czas trzeba drzwiczki otworzyć? Czy wolno w
    > ogóle otwierać drzwi zmywarki podczas pracy?

    Jest niewidoczny. Trzeba otworzyć drzwi. Wolno otwierać drzwi w czasie
    pracy. O pracy zwymarki informuje czerwona dioda.

  • 6. Data: 2009-11-16 10:47:55
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Tym niemniej u mnie gdy uchylę drzwiczki pod koniec programu to natychmiast po ich
    zamknięciu zaczyna wypompowywać wodę (zapewne ze
    skraplacza) - czyli otwarcie to jednak jakaś ingerencja w przebieg programu.
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-11-16 11:16:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > natychmiast po ich zamknięciu zaczyna wypompowywać wodę (zapewne ze
    > skraplacza) - czyli otwarcie to jednak jakaś ingerencja w przebieg

    To jest oczywiste, bo wypuszczasz parę, ciepło itd. Ale drzwi spokojnie
    można otworzyć zawsze bez obawy że coś sie wyleje.