  • 1. Data: 2010-07-28 09:05:06
    Temat: Znowu pada.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Wziąłem urlop aby pokleić płytki na balkonie to się rozpadało.
    Miasto ogłosiło stan alarmowy :(
    Jak myślicie czy można przykleić w chwilach przerw w opadach i pozostawić
    zakryte szczelnie folią?

    Marek

  • 2. Data: 2010-07-28 09:50:08
    Temat: Re: Znowu pada.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marko1a pisze:
    > Wziąłem urlop aby pokleić płytki na balkonie to się rozpadało.
    > Miasto ogłosiło stan alarmowy :(
    > Jak myślicie czy można przykleić w chwilach przerw w opadach i
    > pozostawić zakryte szczelnie folią?

    Raczej nie "szczelnie" - tylko tak, żeby nie padało.

  • 3. Data: 2010-07-28 10:43:10
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Raczej nie "szczelnie" - tylko tak, żeby nie padało.

    Dokładnie bo odparzysz płytki. Musi być wentylacja jako taka zwłąszcza że
    podłorze będzie wilgotne. Ale fuguj w pogodne dni.

  • 4. Data: 2010-07-28 19:04:51
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Wziąłem urlop aby pokleić płytki na balkonie to się rozpadało.
    > Miasto ogłosiło stan alarmowy :(

    To "refundacja" bieguna ciepla zima. :-)

    > Jak myślicie czy można przykleić w chwilach przerw w opadach i pozostawić
    > zakryte szczelnie folią?

    Mysle, ze bez problemu. Odparzenie plytek wydaje sie byc malo realne przy
    ciagle zachmurzonym niebie.

    Pozdro.. TK