  • 1. Data: 2014-05-17 21:28:48
    Temat: akinidie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Hej.
    Narzekałam na moje aktinidie, ale coś się zmienia.
    Oto są paczki kwiatowe na Issai, która rośnie od wielu lat, ale nie
    chciała kwitnąć:
    http://ujeb.se/prnY
    Natomiast dr. Szymanowski, która od zawsze kwitnie, ale nie jest
    zapylana, już kwitnie w pełni:
    http://ujeb.se/RZYz
    Liczyłam, że Issai, która ma być dwupłciowa, jak zakwitnie, to zapyli
    dr. Szymanowskiego.
    Cieszę się niezmiernie, że pojawiły się kwiaty na Issai, ale pora
    kwitnienie tych kiwi mija się w czasie.
    Mam jeszcze cichą nadzieję, że Issai zawiąże owoce.
    Nie omieszkam pokazać, gdy pojawią się.

    Pozdrawiam Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.