  • 1. Data: 2012-03-25 16:34:37
    Temat: automat schodowy
    Od: "Bartek" <B...@x...pl>

    Poradzcie proszę. Automat schodowy :
    http://elektrodo.pl/automat-schodowy-p-558.html za nie małe pieniądze moga 3
    krotnie i żywotność źródeł światła spada. Co sądzicie o tym rozwiązaniu?
    Miga 30, 20 i 10 sek przed zgaśnięciem światła na klatce. Da się jakoś
    wyłączyć te mignięcia? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-25 17:03:57
    Temat: Re: automat schodowy
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Bartek" <B...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3 krotnie i żywotność źródeł światła spada. Co sądzicie o tym rozwiązaniu?
    > Miga 30, 20 i 10 sek przed zgaśnięciem światła na klatce. Da się jakoś

    Kup taki, który nie "moga" :)

  • 3. Data: 2012-03-25 17:13:00
    Od: "Bartek" <B...@x...pl>

    > Kup taki, który nie "moga" :)

    hihihi, dobry żart :) Ten już zainstalowany i trzeba tylko go jakoś
    pzrestawić -zna to ktoś?

  • 4. Data: 2012-03-25 18:43:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartek wrote:
> [...]
    > rozwiązaniu? Miga 30, 20 i 10 sek przed zgaśnięciem światła na
    > klatce. Da się jakoś wyłączyć te mignięcia? Pozdrawiam

    ciekawe bo pod nuemrem fabrycznym znalazłem to
    http://www.berker.com/pl/polska/katalog/?articlesear
    ch=016301#016301

    czyli element na zdjęci jest czym innym niż opisane urządzenie, albo
    pomylone zdjęcie albo czort wie co?

    a tu jest instrukcja obłśugi systemu po angielsku

    http://www.berker.com/en/germany/catalogue/?articles
    earch=016301#016301

    generalnei na dole jest kręciołek do ustawienia trybu pracy...

    możan ustawić bez ostrzegania lub z ostrzeganiem

    należy sie 250 zł za przeprowadzenie poszukiwań w sieci.

  • 5. Data: 2012-03-25 20:50:30
    Od: "Bartek" <B...@x...pl>

> [...]
    >
    > możan ustawić bez ostrzegania lub z ostrzeganiem
    >
    > należy sie 250 zł za przeprowadzenie poszukiwań w sieci.

    Panie Marku, wielkie dzięki, ale ja to czytałem i wcale aż tak jednoznacznie
    nie zinterpretowałem :)

    -z przełącznikiem dla wyłączenie/automatycznie/automatycznie z
    ostrzeganiem/ciągłym wyłączeniem
    -z funkcją ostrzegania przed wyłączeniem, mrugniecie na 30, 20 i 10 sek.
    przed wyłączeniem

    Czyli to powyższe wskazuje, że można mieć 3 mignięcia lub w ogóle, ale czy 1
    to już ? Oczekiwałem, że ktoś powie, że można zmostkować :) Generalnie to
    niezły automat, bio min. odporny na podświetlenia. Pozdrawiam