  • 1. Data: 2012-03-25 20:19:57
    Temat: Czy trzeba skuwac progi?
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    Zjdecie: http://imageshack.us/photo/my-images/20/img2481wd.jp
    g/
    Tynkarz mnie przestraszyl, ze progi beda przemarzaly. Na posadzke
    pojdzie styro, do wysokosci cegiel. Na prog (i na styro) beda szly rurki
    z ogrzewania podlogowego, wylewka i gres. Na progi bedzie tylko wylewka
    i plytki. Fundamenty sa ocieplone 10 cm sytro, chociaz nie jestem pewien
    jakosci wykonania tego ocieplenia.
    Wg tynkarza najlepszym wyjsciem jest skucie progow i polozenie styro
    wszedzie. Co o tym myslicie?
    Dzieki.

  • 2. Data: 2012-03-25 21:05:04
    Temat: Re: Czy trzeba skuwac progi?
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Lucky" <l...@n...ocm> wrote in message
> [...]
    > jakosci wykonania tego ocieplenia.
    > Wg tynkarza najlepszym wyjsciem jest skucie progow i polozenie styro

    Ma tację.

  • 3. Data: 2012-03-25 21:09:02
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 25/03/2012 20:05, kiki wrote:

    > "Lucky" <l...@n...ocm> wrote in message
    >
    > Ma tację.
    Ok, ale teraz tak sobie pomyslalem: skoro zimno przejdzie na prog to
    przejdzie tez na sciane. Przeciez sciana nie stoi na styro.
    ???

  • 4. Data: 2012-03-25 21:23:00
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Ok, ale teraz tak sobie pomyslalem: skoro zimno przejdzie na prog to
    > przejdzie tez na sciane. Przeciez sciana nie stoi na styro.
    > ???

    To się zgadza ale zawsze mniejsza powierzchnia całkowita. Zrób dylatację
    przy ścianach 1cm - wsadź styropian jedynkę dookoła przy robieniu wylewki to
    przynajmniej na podłogę nie będzie przechodzić.

  • 5. Data: 2012-03-25 21:29:37
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 25/03/2012 20:23, kiki wrote:

> [...]
    > przy ścianach 1cm - wsadź styropian jedynkę dookoła przy robieniu
    > wylewki to przynajmniej na podłogę nie będzie przechodzić.
    O dylatacji wiem i oczywiscie tak bedzie. Ciagle nie jestem pewien
    jednak tych progow. Calosci jest moze 2m kw, a scian kilkaset razy
    wiecej. Gdybym mial robic od poczatku to bym tak zrobil, ale jest sens
    teraz kuc? Czy jest na grupie ktos kto ma progi jak ja i narzeka?

  • 6. Data: 2012-03-25 21:33:05
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Lucky" napisał w wiadomości grup

    >Gdybym mial robic od poczatku to bym tak zrobil, ale jest sens teraz kuc?

    A ileż to roboty?

  • 7. Data: 2012-03-25 21:35:17
    Od: "kiki" <...@p...pl>

> [...]
    > mial robic od poczatku to bym tak zrobil, ale jest sens teraz kuc? Czy
    > jest na grupie ktos kto ma progi jak ja i narzeka?

    Przez różnice temperatur popęka ci gres na progach albo fugi sie rozejdą.
    Bedziesz chodził na boso to metr przed i metr za będzie zimniejsza podłoga.
    Weź tarczę do betonu, natnik i młotkiem wywal.
    10 minut.

  • 8. Data: 2012-03-25 21:43:36
    Od: Lucky <l...@n...ocm>

    On 25/03/2012 20:35, kiki wrote:

> [...]
    > rozejdą. Bedziesz chodził na boso to metr przed i metr za będzie
    > zimniejsza podłoga. Weź tarczę do betonu, natnik i młotkiem wywal.
    Rzeczywiscie, to nie tak duzo roboty jak mi sie wydawalo na poczatku.
    Tylko, ze wczesniej placilismy za wykonanie, teraz bedziemy placic za
    burzenie. Ech, fachowcy...

  • 9. Data: 2012-03-26 02:51:37
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Rzeczywiscie, to nie tak duzo roboty jak mi sie wydawalo na poczatku.
    > Tylko, ze wczesniej placilismy za wykonanie, teraz bedziemy placic za
    > burzenie. Ech, fachowcy...

    To i tak niewiele. Daj więcej zdjęć wszystkiego to skomentujemy

  • 10. Data: 2012-03-26 08:01:01
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Wg tynkarza najlepszym wyjsciem jest skucie progow i polozenie styro
    > wszedzie. Co o tym myslicie?
    > Dzieki.

    Nie daj się wciągnąc w tą paranoje... setki tysięcy takich domów stoi,
    i nikomu noga nie przymarza do progu!