  • 1. Data: 2012-03-24 21:05:43
    Temat: napęd do bramy przesuwnej
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Witam przymierzam się do zakupu napędu do bramy przesuwanej wag około 400 kg
    światło 4 m długośc 6 m i mam w związku z tym pytanie jakie napędy
    polecacie znalazłem taki
    http://allegro.pl/naped-do-bramy-przesuwnej-2000kg-n
    ajlepsza-oferta-i2203716601.html
    do dużej wagi wiec powinien wytrzymać dłużej ale może macie uwagi że to
    jakiś lipton i warto kupić cos innego pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-25 10:14:47
    Temat: Re: napęd do bramy przesuwnej
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-24 21:05, Domator pisze:
    > Witam przymierzam się do zakupu napędu do bramy przesuwanej

    To poczytaj:

    Ja mam napęd Beninca, już grubo ponad 10 lat i działa nadal, ale tylko
    dzięki temu, że mam trochę smykałki do elektroniki.
    Jacek