  • 1. Data: 2012-03-23 00:11:13
    Temat: murowanie z połówek pustaków
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Chcę domurować kawałek ścianki a zostało mało pustkaów 12cm a za to
    więcej 24cm.

    Czy można poprzepoławiać grubsze i z tego wymurować? Wiem że to więcej
    pracy i potem więcej tynku.

    Pustak w przekroju wygląda tak:
    http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/2011.05.
    21-mury/IMG_0958.JPG

    bajcik

  • 2. Data: 2012-03-23 19:20:54
    Temat: Re: murowanie z połówek pustaków
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik <b...@k...math.uni.lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > więcej 24cm.
    >
    > Czy można poprzepoławiać grubsze i z tego wymurować? Wiem że to więcej

    scianka dzialowa oczywiscie?
    mozna budowac z przepolowionych. Mozesz napotkac trudnosci techniczne w
    przepolawianiu pustakow w ten sposob, tzn wzdluz dluzszego boku. To porotherm i
    sie latwo kruszy. Objechac naokolo duzą tarczą do betonu i puknąć nacięcie
    ostrym i szerokim klinem. Moze sie uda. Ostatecznie przeciac najpierw pustak na
    pol tak jak ten w gornym lewym rogu i potem jw.

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2012-03-24 10:13:05
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <b...@k...math.uni.lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Ja bym zaproponował jakiemuś składowy bezkosztową zamianę sztuka w sztukę. Z
    przecinaniem narobisz się jak dziki osioł.....

  • 4. Data: 2012-03-24 10:55:47
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    Chcę domurować kawałek ścianki a zostało mało pustkaów 12cm a za to
    więcej 24cm.

    A nie możesz zwrócić tych 24cm. Sklady przyjmują zwroty.

  • 5. Data: 2012-03-24 19:41:37
    Od: "..:maniek:.." <m...@g...pl>

    spokojnie mozesz wymurowac! ja mialem podobna sytuacje z tym ze ja z 30
    musialem zrobic 24 :-) natnij dyza tarcza a w szczeline wsadz
    szpadel/lopate - pustak sam ladnie peknie - tylko uwaga bo sie troche kurzy
    przy cieciu

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 6. Data: 2012-03-25 23:03:07
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    b...@k...math.uni.lodz.pl pisze:
> [...]
    > więcej 24cm.
    >
    > Czy można poprzepoławiać grubsze i z tego wymurować? Wiem że to więcej

    Dzięki za wszystkie opinie.

    Ścianki działowe oczywiście.

    Problem rozwiązał się sam bo okazało się że leży u mnie jeszcze trochę
    sztuk :D

    Przecinać je wpoprzek to kupa kurzu i roboty, więc robić to wzdłuż to ja
    dziękuję...

    bajcik

  • 7. Data: 2012-03-26 02:59:53
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    <b...@k...math.uni.lodz.pl> wrote in message

    21-mury/IMG_0958.JPG

    Ty przeklniesz dzień kiedy zacząłeś budować z tego gówna. :-)

  • 8. Data: 2012-03-26 21:15:34
    Od: "..:maniek:.." <m...@g...pl>

    > Ty przeklniesz dzień kiedy zacząłeś budować z tego gówna. :-)

    niby dlaczego?? wg mnie buduje sie z tego znakomicie (brak pionowych
    spoin) - jedyna wada jest powieszenie czegos - niby trzeba specjalne kotwy
    ..ale jest na to prosty sposob - wystarczy wylaczyc udar w wiertarce i
    wiercic normalnie - otwor zrobimy bezproblemu, nie zniszczymy struktury i
    juz mozna uzyc zwykluch kolkow i wieszac co tam sie chce