  • 1. Data: 2012-03-23 07:52:49
    Temat: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: " SJS" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ile wynosi czas przyjazdu patrolu w nocy?
    7-10 minut
    co się może wydarzyć w tym czasie i dlaczego?
    a tu jest opisane - czytajcie na stronie poniżej ułanów
    http://bron.siudalski.pl/index.html

  • 2. Data: 2012-03-23 08:15:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2012 07:52, SJS pisze:
    > Ile wynosi czas przyjazdu patrolu w nocy?
    > 7-10 minut
    > co się może wydarzyć w tym czasie i dlaczego?
    > a tu jest opisane - czytajcie na stronie poniżej ułanów
    > http://bron.siudalski.pl/index.html

    Tak, tak, okopać się, rozciągnąć zasieki i zaminować ogródek...

    Fajnie, że chcesz zarobić na paranoicznych frajerach, ale może jednak
    idź sobie stąd z tym spamem?

  • 3. Data: 2012-03-23 08:25:04
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >7-10 minut
    >co się może wydarzyć w tym czasie i dlaczego?
    >a tu jest opisane - czytajcie na stronie poniżej ułanów

    Szczególnie to jest dobre;):
    "ukryte pomieszczenie do którego można wejść w przeciągu nie więcej jak
    około 20 sekund i dające gwarancję ukrycia do czasu przyjazdu grupy
    interwencyjnej'
    Dodam jeszcze że wg Ciebie wszystkie rozmowy w sieciach komórkowych są
    nagrywane,

    Co za rewelacyjne rady nam jeszcze zapodasz?

  • 4. Data: 2012-03-23 08:27:22
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Tak, tak, okopać się, rozciągnąć zasieki i zaminować ogródek...
    >
    > Fajnie, że chcesz zarobić na paranoicznych frajerach, ale może jednak
    > idź sobie stąd z tym spamem?
    Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie.
    Całkiem bezpodstawne jeśli ci jeszcze tego nikt nie powiedział.
    Tak się składa, że na temat włamań wiem więcej od większości uczestników tej
    grupy - od po prostu od ponad 24 lat jestem biegłym sądowym z dziedziny ochrony.
    Moim zadaniem jest ostrzegać przed włamaniem czy napadem a jakie ty sobie
    wybrałeś zadanie?
    PS Nie sprzedaję ani nie montuję zabezpieczeń, nie prowadzę firmy
    ochroniarskiej - oceniam systemy zabezpieczeń - niestety najczęściej po udanym
    włamaniu

  • 5. Data: 2012-03-23 08:29:52
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Kris <k...@W...PL> napisał(a):

> [...]
    > nagrywane,
    >
    > Co za rewelacyjne rady nam jeszcze zapodasz?
    Nie tobie Kris, nie tobie
    Ludziom na tej grupie
    Już raz ci pisałem - nie masz wiedzy, nie zabieraj głosu - chyba , że pytasz

  • 6. Data: 2012-03-23 08:43:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2012 08:27, s...@W...gazeta.pl pisze:

    > Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie.
    > Całkiem bezpodstawne jeśli ci jeszcze tego nikt nie powiedział.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > Tak się składa, że na temat włamań wiem więcej od większości uczestników tej
    > grupy - od po prostu od ponad 24 lat jestem biegłym sądowym z dziedziny ochrony.

    [ziew]

    > Moim zadaniem jest ostrzegać przed włamaniem czy napadem a jakie ty sobie
    > wybrałeś zadanie?

    Piętnowanie importowania z USA modnej tam histerii i paranoi.

    > PS Nie sprzedaję ani nie montuję zabezpieczeń, nie prowadzę firmy
    > ochroniarskiej - oceniam systemy zabezpieczeń - niestety najczęściej po udanym
    > włamaniu

    Tak twierdzisz. Teraz ja sobie pozwolę na odrobinę paranoi ;->

  • 7. Data: 2012-03-23 08:51:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Moim zadaniem jest ostrzegać przed włamaniem czy napadem

    Następny misjonarz

  • 8. Data: 2012-03-23 08:55:19
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-03-23 07:52, SJS pisze:
    > Ile wynosi czas przyjazdu patrolu w nocy?
    > 7-10 minut
    > co się może wydarzyć w tym czasie i dlaczego?
    > a tu jest opisane - czytajcie na stronie poniżej ułanów
    > http://bron.siudalski.pl/index.html

    No i co z tego wynika? szukasz porady, chwalisz sie, reklamujesz sie? w
    opisie z linku sa podane przyklady zle zaprojektowanych systemow
    alarmowych.

  • 9. Data: 2012-03-23 09:00:02
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Następny misjonarz
    Przeszkadzam ci w twoim fachu?
    SJS

  • 10. Data: 2012-03-23 09:08:13
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    > Piętnowanie importowania z USA modnej tam histerii i paranoi.
    Chyba chciałeś napisać z Rosji bo to i bliżej i "histeria" większa i paranoja
    jakby bardzie niż w USA rozbudowana