  • 161. Data: 2012-04-06 22:17:03
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.04.2012 21:58, Plumpi pisze:

    > Pier....sz od rzeczy.
    > Poza pomówieniem istnieje jeszcze zniesławienie i za takie zniesławienie
    > możesz mieć kłopoty.

    Myślę, że nie ma sensu dokarmiać tego degenerata - o tylko tym się
    bardziej nakręca.

    To chory, pozbawiony celów czy osiągnięć człowieczek, który chowa się za
    sieciową anonimowością.

    Stąd prośba: nie reagujcie na jego zaczepki. W każdym razie pięknie
    pokazał, ile warte są jego słowa - rzekomo gotów jest stawić się przed
    sądem, a jednocześnie starannie unika przedstawienia się w sposób
    pozwalający na złożenie prywatnego oskarżenia. Co mu jednak na dłuższą
    metę nie pomoże.

  • 162. Data: 2012-04-06 22:53:52
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-04-06 22:17, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > sądem, a jednocześnie starannie unika przedstawienia się w sposób
    > pozwalający na złożenie prywatnego oskarżenia. Co mu jednak na dłuższą

    Na razie nie przedstawiłeś żadnych dowodów że jest on chorym człowiekiem
    i degeneratem, natomiast z jego strony wywód wygląda na spójny i logiczny.

    M.

  • 163. Data: 2012-04-06 23:54:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.04.2012 22:53, Marek K pisze:

    > Na razie nie przedstawiłeś żadnych dowodów że jest on chorym człowiekiem
    > i degeneratem, natomiast z jego strony wywód wygląda na spójny i logiczny.

    Podobnie spójny i logiczny jak spisek smoleński.

  • 164. Data: 2012-04-06 23:58:04
    Od: <news>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > To chory, pozbawiony celów czy osiągnięć człowieczek, który chowa
    > się za sieciową anonimowością.

    Choroba to wyłącznie twoje pomówienie, natomiast anonimowość w tej sytuacji
    jest uzasadniona obawą o naruszenie nietykalności cielesnej:)

  • 165. Data: 2012-04-06 23:58:27
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-04-06 23:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Podobnie spójny i logiczny jak spisek smoleński.

    Może jakieś argumenty podważające tę logikę zamiast inwektyw?

    M.

  • 166. Data: 2012-04-07 00:02:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.04.2012 23:58, Marek K pisze:

    > Może jakieś argumenty podważające tę logikę zamiast inwektyw?

    Przeczytaj, co napisałem.

    Jeśli tego nie rozumiesz - cóż, będzie to tylko kolejny argument za
    szkodliwością czynów przestępczych anonimka p47 (że w sieci pełno jest
    ludzi, którzy dają się nabierać zręcznym propagandzistom jego pokroju).

  • 167. Data: 2012-04-13 15:10:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Jesli Andrzej ława zechce oskarzyć mnie o cokolwiek to oczywiście spotkam
    > się z nim w sądzie, który zapewne ze zrozumiałym zainteresowaniem odniesie
    > się do wypisywanych tu wczesniej pogladom Ławy nt. tego, jakie to sądy w
    > jego sprawie były niedouczone i czy rzeczywiście, tak jak on wypisywał,
    > miały one nieformalne układy z ofiarami jego napasci...

    A to nie ty zostałeś przypadkiem potraktowany gazem?

  • 168. Data: 2012-04-13 15:16:39
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Po trzeci potem gdyby nie zarzucał mi, że jakoby konfabuluję na jego
    > temat, to nie musiałby wysyłać tych postów, które potwierdziły własnie, że
    > dokładnie wszystkie moje o nim opinie (tj że jest skazanym przestępcą, w
    > ocenie sądów chuliganem i że uszkodził ofierze swojej napaści zdrowie)
    > opierają się na faktach, które to fakty nie kto inny jak on sam w swoich
    > postach jednoznacznie przytoczył!

    A tak szczerze to Ty siejesz na A. L. ciągle te informacje i rozgłos w
    sieci? po co dałbys spokoj!
    Jaki masz w tym cel?

    Za niesłuszne wystawienie mandatu mi (a chcialem troche sprobowac jak to
    jest), sędzie uznał ze moj świadek jest niewiarygodny, i nawet nie bylo
    rozmowy

    wiele ludzi siedzi niewinnie, niejeden niesprawiedliwy wyrok zniszczył
    zycieniejednemu, wiec
    nie do końca można mieć przekonanie do tego co tu wypisujesz.

  • 169. Data: 2012-04-13 15:58:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 kwietnia 2012 15:16:39 UTC+2 użytkownik Amir napisał:
    > Za niesłuszne wystawienie mandatu mi (a chcialem troche sprobowac jak to
    > jest), sędzie uznał ze moj świadek jest niewiarygodny, i nawet nie bylo
    > rozmowy

    Skoro sad uznał że słusznie to słusznie.

    > wiele ludzi siedzi niewinnie,

    Zapytaj kogokolwiek w zakładzie karnym czy siedzi słusznie czy niesłusznie;)

    > niejeden niesprawiedliwy wyrok zniszczył
    > zycieniejednemu,

    ,o raczej sporadyczne przypadki. Gorzej że ludzie siedza za głupoty a podatnicy za
    to płacą- np alimenciarze,pijani rowerzyści i inne tego typy przypadki.

    > nie do końca można mieć przekonanie do tego co tu wypisujesz.
    To ze wypisuje na lewo i prawo to równiez mi się nie podoba. ale w sumie nieprawdy
    nie pisze- wyrok był, skazanie było. tylko bez sensu to rozgłasza. mnie to ani grzeje
    ani ziębi, Lawy osobiście nie znam wiec co mnie to.