  • Data: 2010-01-11 22:37:32
    Temat: awaria hydroforu
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    właśnie wieczorem coś padło, hydrofor wywala różnicówkę :-(, już
    wcześniej kilka razy się to zdarzyło, ale teraz nie daje się załączyć,
    hydrofor jest w studni na 4 kręgi betonowe, a od jeszcze ze 4 m do
    wody, tam w studni wiadomo wilgoć i chłód, pompa niby z nierdzewki,
    ale na złączkach gdzieniegdzie rdza złapała dosyć szybko, szybka
    diagnoza: doprowadzenie zasilania ok (wyłączyłem pompę z gniazda i
    różnicówka nie wywala), więc hydrofor, moje pytanie: od czego zacząć,
    co sprawdzić? zawór ciśnieniowy, pompę? jak?... kogo wołać, elektryka,
    czy hydraulika?

    pozdrawiam
    s_13