  • 1. Data: 2009-09-09 08:57:51
    Temat: balkon z drewna
    Od: "Rafaello" <z...@g...com>

    Cześć
    Ma ktoś z Was balustrade balkonową tzw. krzyż |X|X| wykonaną ze świerka ?
    Pytam bo mam zamiar taką zrobić tylko nie wiem czy takie drewno jest w miarę
    dobre.

    pozdr.
    --
    rafal

  • 2. Data: 2009-09-09 16:37:38
    Temat: Re: balkon z drewna
    Od: artstone artstone <j...@g...com>

    On 9 Wrz, 10:57, "Rafaello" <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > Pytam bo mam zamiar taką zrobić tylko nie wiem czy takie drewno jest w miarę

    znam kogos kto wlasnie robi takie cos - maja skonczyc we wtorek balkon
    i taras ale material to raczej sosna

  • 3. Data: 2009-09-09 18:40:41
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Rafaello pisze:
> [...]
    > Pytam bo mam zamiar taką zrobić tylko nie wiem czy takie drewno jest w miarę

    Ja mam taką balustradę na balkonie i dookoła ganku, nie ma z nią żadnych
    problemów. W tym roku przed zimą chcę ją ponownie zaimpregnować, po po
    4 latach od zbudowania już trochę wypłowiała.

    T.

  • 4. Data: 2009-09-09 20:28:56
    Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl>

    > Ja mam taką balustradę na balkonie i dookoła ganku, nie ma z nią żadnych
    > problemów. W tym roku przed zimą chcę ją ponownie zaimpregnować, po po
    > 4 latach od zbudowania już trochę wypłowiała.

    a z jakiego drewna masz wykonaną tą balustradę i czym była impregnowana?
    sli

  • 5. Data: 2009-09-09 23:25:07
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    sli pisze:

    > a z jakiego drewna masz wykonaną tą balustradę i czym była impregnowana?

    Ze świerku, tak jak reszta domu. Impregnowany był dwukrotnie bezbarwnym
    Duluxem, a potem Tikkurilą Valtti Color.

    T.