  • 1. Data: 2009-09-09 10:21:44
    Temat: deska barlinecka - tandeta
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Witam,
    mieliśmy umyśloną ww deskę (dąb lub jesion wysoki połysk) w salonie, 2
    pokojach i komunikacji.
    Po ostatnich odwiedzinach w sklepie jesteśmy lekko zszokowani miękkością
    owej deski. Wystarczy mocniej nacisnąć paznokciem by pozostał ślad.
    Podzielcie się opiniami z użytkowania tego cuda. Byle jaki panel jest
    twardszy.
    I właśnie nie wiem czy nie lepiej uderzyć w panele za 50pln/mkw niż tę
    dechę po 160pln/mkw

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-09-09 10:38:37
    Temat: Re: deska barlinecka - tandeta
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > twardszy.
    > I właśnie nie wiem czy nie lepiej uderzyć w panele za 50pln/mkw niż tę

    Ja kupilem Balticwood-a i jestem zadowolony :) Fakt, ze jak cos spadnie na
    podloge ,np,naroznikiem to robia sie wgnioty, ale paznokciem za cholere nie
    zarysujesz :)

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 3. Data: 2009-09-09 10:44:08
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik ..::Adam::.. napisał:
> [...]
    > twardszy.
    > I właśnie nie wiem czy nie lepiej uderzyć w panele za 50pln/mkw niż tę

    Witaj
    a co cię skłoniło do wyboru wyrobu pt. deska barlinecka ? Takie
    wynalazki nie mają dla mnie osobiście sensu. Jak się chce mieć drewno to
    parkiet lub dechy i przy dobrych wiatrach się zmieścisz w tej cenie, jak
    chcesz mieć coś co wygląda jak drewno to panele i to takie za 30zł a nie
    za 50. W cenie tego barlinka, masz przynajmniej 3-6 wymian paneli.

    pozdrawiam
    rafał

  • 4. Data: 2009-09-09 10:59:46
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    rrr. pisze:

    > Witaj
    > a co cię skłoniło do wyboru wyrobu pt. deska barlinecka ? Takie
    się Żonie podobały.
    Już się nie podobają.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2009-09-09 11:02:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > się Żonie podobały.
    > Już się nie podobają.

    Ale deske jako deske mozaesz probowac naprawiac, w przypadku paneli efekt
    napray raczej bedzie fgorszy. Pociesze Cie, ze nawet jesli na parkiet
    spadnie cos np. ciekawszym kantem to slad zostanie. Plytki tez wszystkie nie
    wytrzymaja - najlepsza bylalby trawa.

  • 6. Data: 2009-09-09 12:48:07
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Ghost pisze:

> [...]
    > parkiet spadnie cos np. ciekawszym kantem to slad zostanie. Plytki tez
    > wszystkie nie wytrzymaja - najlepsza bylalby trawa.

    Półtora roku temu prawdziwa deska była porównywalna cenowo niż tzw.
    "deska" barlinecka. Dla mnie ani to panel, ani to deska. Na całą deskę
    przypada ledwo 3mm właściwego drewna. Możliwości renowacyjne takiej
    deski są ograniczone zarówno przez grubość warstwy użytecznej jak i
    przez technologię montażu. Deska barlinecka to jak mebel oklejony
    fornirem. Wygląda jak drewno... i to wszystko.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 7. Data: 2009-09-09 15:41:16
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    > przez technologię montażu. Deska barlinecka to jak mebel oklejony
    > fornirem. Wygląda jak drewno... i to wszystko.

> [...]
    ---------------------
    Może finshparkiet, ma tylko dwie warstwy i ta użytkowa jest grubsza niż w
    barlinku.
    I co nie bez znaczenia cenowo też lepiej wychodzi.
    Właśnie zastanawiam się nad takim rozwiązaniem.

    Pozdrawiam
    JM

  • 8. Data: 2009-09-09 16:08:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ..::Adam::.. wrote:
> [...]
    > jaki panel jest twardszy.
    > I właśnie nie wiem czy nie lepiej uderzyć w panele za 50pln/mkw niż tę

    jak chcesz mieć twardą i trwała to polecam epoksyd albo beton z polimerem
    :)

    twarde odporne na ścieranie itd... :)

    drewno jest delikatne ale piękne :)

  • 9. Data: 2009-09-09 20:23:53
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > przez technologię montażu. Deska barlinecka to jak mebel oklejony
    > fornirem. Wygląda jak drewno... i to wszystko.

    Z ta roznica ze panel jest zimny i stuka skoro juz ktos probuje to
    porownywac. Ja akurat z tych dwu powodow staram sie unikac paneli
    maksymalnie chocby kosztem wiekszej miekkosci.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-09-09 23:05:12
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Po ostatnich odwiedzinach w sklepie jesteśmy lekko zszokowani miękkością
    > owej deski. Wystarczy mocniej nacisnąć paznokciem by pozostał ślad.

    To musiała być sosna a nie dąb. :-)
    Mam podłogę z desek sosnowych i deskę barlinecką dąb (5 lata). Na sośnie mam
    dużo wgnieceń a na desce barlineckiej zero śladów używania. Może teraz
    zmienili technologię? Nie wiem, ja kupowałem po 85zł/m2 i jest dużo lepsza
    niż panele.