  • Data: 2009-02-13 19:06:34
    Temat: "bolt" u roślin - jak po polsku?
    Od: "Fiora" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłam nasiona ziół u Richters'a i przy opisie kolendry
    jest informacja "slowest to bolt". I znajomośc angielskiego nie bardzo tu
    pomogła...
    Dopiero znalazłam forum - z którego wynika, że to nie tylko mój problem:
    http://forums.gardenweb.com/forums/load/herbs/msg071
    4105912614.html
    Czy jest jakieś polskie określenie na to zjawisko - że rośliny po kwitnieniu
    robią się do niczego? Znam to rzeczywiście u pietruszki, trybuli etc.
    Pozdrawiam specjalistów
    Fiora