  • 1. Data: 2011-02-09 23:13:56
    Temat: brama do garazu/warsztatu
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    W projekcie mam garaż 2stanowiskowy. Planuję go używać jako
    1stanowiskowy + mały warsztacik. Brama garażowa szeroka na 1 auto.

    "Dupowóz" ma stać pod wiatą, a garaż ma być dla mojego pieszczoszka,
    plus dla mnie grzebiącego w wolnych chwilach. Założenia są więc takie:
    - brama ciepła albo łatwa do ocieplenia, bo garaż (okresowo) ogrzewany
    - brama otwierana rzadko, głównie weekendy z nienajgorszą pogodą
    - dobrze żeby konstrukcja za dużo miejsca nie zajmowała - szkoda
    miejsca które możnaby przeznaczyć na kolejne półki
    - automatyka nie wymagana
    - otwieranie z zewnątrz w zasadzie nieobowiązkowe skoro rzadko używane
    - mile widziany niewysoki koszt

    No i pytanie jest - jaka brama najodpowiedniejsza?
    - segmentowa trudna do ocieplenia, i chyba najdroższa
    - brama uchylna do góry łatwa do ocieplenia taflą stryopianu. Ale jak
    na krawędziach? No i
    - może jakaś brama otwierana "klasycznie", jedno lub dwuskrzydłowa
    otwierana na zewnątrz? Nie wiem tylko jak z estetyką i

    Ciekawy jestem waszych opinii

    bajcik

  • 2. Data: 2011-02-10 13:47:31
    Temat: Re: brama do garazu/warsztatu
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Mam segmentowa, od wisnio(e)wskiego. Garaz nie ogrzewany ale wylewka na
    gruncie bez styropianu. W duze mrozy upalow tam nie ma ale ponizej zera
    nie spada..
    Zalozenie mam takie, ze w zime w podkoszulku robic nie musze, jak bedzie
    bardzo zimno to mozna wstawic duza dmuchawe..

  • 3. Data: 2011-02-10 13:58:29
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sebastian Sawicki napisał:
    > Mam segmentowa, od wisnio(e)wskiego.

    Też mam segmentową od Wiśniowskiego. Garażu nie ogrzewam, a mimo to temp
    nie spada w garażu poniżej 10 stC nawet w największe mrozy.

    Cena nie była najniższa, ale raczej chyba warto było :-) - garaż
    jednostanowiskowy.

    pozdr
    Robert G

  • 4. Data: 2011-02-10 20:06:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 10 Lut, 00:13, b...@k...math.uni.lodz.pl wrote:

    > No i pytanie jest - jaka brama najodpowiedniejsza?
    >  - segmentowa trudna do ocieplenia, i chyba najdroższa

    Ale segmentowa jest juz ocieplona i nic nie musisz docieplac. To jest
    z reguly 4-5cm pianka obita blacha z okleina. U takiej bramy to ok
    0,7, czyli calkiem calkiem (jak na brame;).
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-02-11 09:37:27
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 10.02.2011 21:06, Adam wrote:

    > Ale segmentowa jest juz ocieplona i nic nie musisz docieplac. To jest
    > z reguly 4-5cm pianka obita blacha z okleina. U takiej bramy to ok
    > 0,7, czyli calkiem calkiem (jak na brame;).
    > pozdr.

    Tylko czasami potrafi uszczelka wyskoczyc i wtedy jest dziura ze palce
    mozna wsadzic ;)
    S.