  • 1. Data: 2013-08-03 17:07:00
    Temat: budowanko a raczej PO-wola...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jest taka działka:
    http://e-serwis.org/smietnik/dzialka.jpg
    czy i co można postawić między słupem energetycznym a płotem?
    interesują mnie wszelkie kwestie...

  • 2. Data: 2013-08-03 18:14:18
    Temat: Re: budowanko a raczej PO-wola...
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 17:07:00 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > jest taka działka:
    > http://e-serwis.org/smietnik/dzialka.jpg
    > czy i co można postawić między słupem energetycznym a płotem?
    > interesują mnie wszelkie kwestie...

    to jest linia niskiego napięcia , stosunkowo tanio (z punktu widzenia budowy) da sie
    niezbędnym kawałkiem skablować.

    b.

  • 3. Data: 2013-08-05 12:08:30
    Od: r...@g...com

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 18:14:18 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > to jest linia niskiego napięcia , stosunkowo tanio (z punktu widzenia budowy) da
    sie niezbędnym kawałkiem skablować.

    Jesteś pewien, że to nie 15kV? Wygląda na to, że jest dość wysoko!

  • 4. Data: 2013-08-05 13:30:48
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie to 220
    ale czy można postawić mały barak między płotem, a linią? jakie są
    wymagania?