  • 1. Data: 2011-05-31 08:58:22
    Temat: [było] okna - czym przesmarowac mechanizmy?
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Wracam do tematu z zeszłego tygodnia bo mam odpowiedź na pytanie z topicu.

    Byłem wczoraj u kolegi sprzedającego okna i przy rozmowie o smarowaniu
    okuć sięgnął do tajemniczego pudełeczka i wyciągnął kilka małych tubek z
    logo Roto z napisem "smar do okuć". Tubka zawiera 5cm3 smaru "Albon 215".

    Gógle rzecze:

    Smar Albon 215
    Temperatura kropienia: 185 oC Penetracja w 25 oC: 265-295
    Olej mineralny zagęszczony 1,2-hydroksystearynianem litu z inhibitorem
    utleniania oraz tlenkiem cynku jako wypełniaczem. Cynk nadaje mu białe lub
    jasnożółte zabarwienie. Charakteryzuje się wysoką stabilnością
    mechaniczną, odpornością na starzenie, na działanie wody i zwiększoną
    wytrzymałością na obciążenie. Stosowany do łożysk ślizgowych,
    współpracujących powierzchni ślizgowych, do smarowania zespołów,
    podzespołów i części samochodów osobowych oraz ich pochodnych podczas
    montażu.

    Może się komuś przyda taka informacja.
    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-05-31 11:51:05
    Temat: Re: [było] okna - czym przesmarowac mechanizmy?
    Od: mk <d...@t...pl>

    Może do łańcucha moto się nada, wybór konkretny.
    Np.
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2eb4cd5d56
    5ea175
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e51dc95ba1