  • 1. Data: 2011-03-25 09:13:12
    Temat: cd. Problem z instalacją CO, Buczenie w grzejnika (pompa Wilo)
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    Witam!

    Wracając do posta z dnia
    16.03.2011 o temacie

    ' problem z instalacją CO - buczenie w grzejnikach'

    zgodnie z obietnicą opisuję jaki efekt po zmiani pompy

    Wczoraj zamontowana została u mnie pompką elektroniczna firmy Wilo, za
    waszą radą
    (http://www.wilo.pl/cps/rde/xbcr/pl-pl/Instrukcja_St
    ratos_PICO.pdf)
    W końcu w domu nastała błoga cisza (pompka moc 40tka)

    Na pompie mam ustawione w tej chwili podnoszenie na 1.5
    ustawiając więcej delikatnie zaczynało buczeć
    Przy 4 grzejnikach + ogrzewanie na RTL podłogowe łazienki w piwnicy.

    Pompka pracuje z mocą ok 8-12Wat (wskazanie z wyświetlacza)
    przy 2 grzejnikach i podłogówce w łazience nie buczy, przy 4 daje radę

    Nie sprawdzałem jeszcze przy wszystkich odkręconych grzejnikach

    Mam pytanie jeszcze do osób znających tę pompę
    1. Co oznacza, że automatycznie się dostosowuje do grzejników nie bucząc,
    Tryb PV
    Przecież moc podnoszenia się ręcznie ustawia, to co ona reguluje i w jaki
    sposób?

    2. jak działa ten tryb nocny? Skąd ona wie, ze jest noc, i w jaki sposób
    organiczna moc, czy moc podnoszenia, a moc pompki to nie to samo, jak ten
    tryb wykorzystać?

    pozdrawiam
    AT