  • 1. Data: 2015-07-25 17:21:58
    Temat: ciao pomodori
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Dziś u nas na obiad pierwsza w tym roku surówka z własnych
    pomidorów. Pycha!
    Pozdrawiam kulinarnie Ja...cki

    PS Niestety tegoroczne zbiory pomidorów są opóźnione o około 3 tygodnie.

  • 2. Data: 2015-07-27 01:58:30
    Temat: Re:ciao pomodori
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    "Dirko" <j...@w...pl> Wrote in message:
    > Hejka. Dzi? u nas na obiad pierwsza w tym roku surówka z w?asnych
    > pomidorów. Pycha!
    > Pozdrawiam kulinarnie Ja...cki

    Nie
    > PS Niestety tegoroczne zbiory pomidorów s? opó?nione o oko?o 3 tygodnie.

    Nie mo?esz tego twierdzi?. Termin zbioru pomidorów zale?y g?ównie
    od terminu ich wysiewu, odmiany (czas od sadzenia do owocowania)
    i sposobu uprawy (gruntowe, szklarniowe) . Moje s? w terminie.

    Tak?e papryka. Pod nieogrzewan? foli?, oczywi?cie, bo w
    ryzykowanie uprawy w gruncie nawet si? nie bawi? ze wzgl?du na
    zaraz?. Pomidory i papryka od dwóch tygodni goszcz? na stole.

    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/