    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: co jest na styropianie? JAk się nazywa ta substancja?
    Date: Sat, 20 May 2017 22:54:38 +0200

    witam

    obok mnie ocieplają budynek. na cegły kładą styropian, siatkę i jakąś
    zaprawę. jest to na tyle wytrzymałe, ze mimo iż ma 1mm grubości, nie
    jestem w stanie zrobić wgniecenia palcem. wiem, to przez siatkę, ale
    cement to nie jest, ani gładź gipsowa też nie.
    czy możecie mi powiedzieć co to jest? Czy jest to odporne na
    któtkotrwałe działanie wody?

    mam pewien murek i daszek, którego nikt nie potrafi dobrze zabezpieczyć
    przed działaniem wody. teraz się posypie - zmień firmę, pipraki a nie
    fachowcy. ja jednak wpadłem na taki pomysł. jakby właśnie dać cieńki
    styropian, siatkę, substancje o którą pytam, a na to.... choćby tynk
    ozdobny, dokładnie tak jak się robi na ściany. czy taka "kanapka"
    ułożona w poziomie wytrzyma warunki atmosferyczne? Tak samo albo lepiej
    jak papa?

    ToMasz