  • 1. Data: 2010-04-16 17:06:08
    Temat: co na chropowaty sufit z farbą kredową
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Jestem świeżym "malarzem" więc mam problemy od samego początku.
    Chcę na biało pomalować sufit farbą kredową. Po potraktowaniu
    spryskiwaczem zrobiła się biała maź więc stwierdziłem, że muszę to
    usunąć. Więc mam taki plan - zdrapać farbę kredową wodą i szpachelką,
    umyć sufit mydłem malarskim, zagruntować Śnieżką grunt i przystąpić do
    malowania właściwego.
    Będzie ok? Po drodze potrzebna jeszcze farba podkładowa?
    Sufit jest trochę chropowaty i fajnie jakby był gładszy - da się to
    zrobić bez nakładania gładzi? Grunt i farba coś go wygładzą? A może jest
    jakiś specjalny grunt wyrównujący?

    --
    z góry dziękuje i pozdrawiam,
    Kranu