  • 1. Data: 2009-04-30 11:38:21
    Temat: co to za płyta?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    parę dni temu, przejazdem, zatrzymałem sie kolo McDonalda w Opolu

    elewacje ma wykonaną z płyt wyglądających z zewnątrz jak plastik (gładka
    powierzchnia, jaskrawy kolor)
    o grubości na oko 5-6 mm

    krawędzie pokazywały jakąś drobną strukturę (jakby włókna)

    całość wyglądała jakby była klejona do podłoża
    z pustymi "fugami" na ponad centymetr

    co to za płyta? jak to się nazywa?
    kto tym handluje?

  • 2. Data: 2009-04-30 13:18:22
    Temat: Re: co to za płyta?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > o grubości na oko 5-6 mm
    >
    > krawędzie pokazywały jakąś drobną strukturę (jakby włókna)
    >
    > całość wyglądała jakby była klejona do podłoża

    zobacz tutaj:
    http://www.euronit.pl/oferta/polyty_elewacyjne/opis_
    polyt/

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-04-30 14:04:29
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    HANA wysmarował/a:

    > zobacz tutaj:
    > http://www.euronit.pl/oferta/polyty_elewacyjne/opis_
    polyt/

    NTG, ale spodobało mi się:
    <title>HACK3D BY MAFIALT</title>

    ;)

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 4. Data: 2009-04-30 15:29:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 13:38:21 +0200, qlphon napisał(a):

    > co to za płyta? jak to się nazywa?
    > kto tym handluje?

    To była pewnie jakaś fasada wentylowana, a tu wybór płyt jest ogromny.
    Popatrz na www.kupiselewacje.pl tam masz katalogi.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-04-30 21:41:22
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "scream" napisał w wiadomości

    > To była pewnie jakaś fasada wentylowana, a tu wybór płyt jest ogromny.
    > Popatrz na www.kupiselewacje.pl tam masz katalogi.

    Tak w ogole to jak konserwowac takie plyty?
    Widze wiele budynkow, ktore maja wykonczenie drewnopodobne na elewacji i
    widac, ze to plowieje i po nawet roku wyglada juz paskudnie...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-30 22:13:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 22:41:22 +0100, Sebo z Bogdanca napisał(a):

    > Widze wiele budynkow, ktore maja wykonczenie drewnopodobne na elewacji i
    > widac, ze to plowieje i po nawet roku wyglada juz paskudnie...

    To zalezy jakie to drewno i jakiej jakosci. Jezeli uzyjesz drewna typowo
    elewacyjnego, czyli np. cedru albo modrzewia syberyjskiego to wlasciwie
    konserwacja sprowadza sie pewnie do odświeżenia raz na pare lat. Jednak
    malo kto uzywa takiego drewna ze wzgledu na jego cene (od 250 zl/mkw).

    --
    best regards,
    scream