  • 1. Data: 2011-05-11 13:30:08
    Temat: czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?
    Od: <p...@w...pl>

    czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?

    6112 (20110511) __________

  • 2. Data: 2011-05-11 19:11:58
    Temat: Re: czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?

    Myślisz, że cementownie otwierałyby osobną linię technologiczną (albo
    przestawiały produkcję z istniejących) specjalnie dla Castoramy?
    Cały cement na budowę kupiłem w castoramie, korzystając z promocji i dom mi
    jakoś stoi.

    J.

  • 3. Data: 2011-05-11 20:40:47
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    > czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?

    Nie wiem jak ten w casto, ale kupiłem niedawno worek portlandzkiego w
    praktikerze za 8zł z groszami.
    Wymieszalem z pospółką i wykorzystałem do zakotwienia domku-huśtawki, którą
    wystrugałem dla dzieciaków. Lipa jakaś z tego wyszla, beton kruszy się i kotwy
    nie trzymają jak powinny. Ponadto na drugi dzień wciąż był plastyczny.
    Kolejny worek kupiłem w bricomarche, bo niemozliwe, żeby wszystkie cementy we
    wszystkich marketach były lipne :)

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-05-11 21:39:11
    Od: adam <a...@g...pl>

    W dniu 2011-05-11 15:30, p...@w...pl pisze:
    > czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?

    Kupowałem w Bricomanie i w normalnym składzie, majstrowie nie chcieli
    tego z Bricomana. Analiza opisów na workach wykazała, że Z Bricomana był
    popiołowy.
    Wiele lat temu (ok 15) zrobiłem podjazd z cementu ze składu, do dziś
    wygląda jak nowy, w zeszłym roku zrobiłem drugi podjazd z cementu z
    Bricomana, łuszczy się, wyciera, pyli i kurzy sie z niego, a jak
    przejechałem taczkami na metalowym kółku to został ślad na betonie.
    W ten sposób wyleczyłem się z zakupów w marketach, kupuję tam jedynie
    mało istotne duperele.
    Adam

  • 5. Data: 2011-05-12 13:50:18
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?

    To jest cement mieszany z popiołami po uważaniu sprzedawcy. Sprowadzają całe
    statki cementu, bo jest tańszy niż nasz i jeszcze go mieszają z
    wypełniaczem. Jak dilerzy narkoryków dodają jakieś pudry żeby więcej zarobić
    :-)
    Taki cement to kibel.

  • 6. Data: 2011-05-12 14:08:08
    Od: <p...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

> [...]
    > całe statki cementu, bo jest tańszy niż nasz i jeszcze go mieszają z
    > wypełniaczem. Jak dilerzy narkoryków dodają jakieś pudry żeby więcej

    Nieee ....
    Jest cement żużlowy i popiołowy
    I jeden jest dobry i drugi też
    http://www.budo-market.pl/oferta1.htm

    6115 (20110512) __________

  • 7. Data: 2011-05-12 18:32:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-05-2011 o 16:08:08 <p...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisa? w wiadomo?ci

    > Nieee ....
    > Jest cement ?u?lowy i popio?owy
    > I jeden jest dobry i drugi te?
    > http://www.budo-market.pl/oferta1.htm
    Masz rację, kiki jak zwykle ma swoje teorie spiskowe :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2011-05-12 19:56:12
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 15:30, p...@w...pl pisze:
    > czy cement w castoramie jest tanszy bo gorszy?

    Cement w Castoramie nie musi być tańszy.
    Robiąc zakupy na budowę analizowałem ceny materiałów w różnych miejscach
    i na początku castorama wyglądała na tanią.
    Składy większe i mniejsze podawały za ten sam materiał wyższą cenę.

    Jednak jeśli zaczynam mówić co i ile będzie potrzebne to nagle okazuje
    się, że na składzie dostaję sporo lepsze ceny niż w hipermarketach.

    --
    M.

  • 9. Data: 2011-05-12 20:15:49
    Od: <p...@w...pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jednak jeśli zaczynam mówić co i ile będzie potrzebne to nagle okazuje
    > się, że na składzie dostaję sporo lepsze ceny niż w hipermarketach.

    J miałem przeciwnie - sklład Alex w Rudzie Śląskiej dawał za worek cementu
    cenę 11 zł
    Jeszcze za transport liczyli
    Inne składy podobnie
    W Castoramie kupiłem cement po 7,5 zł

    6117 (20110512) __________

  • 10. Data: 2011-05-12 21:02:31
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > J miałem przeciwnie - sklład Alex w Rudzie Śląskiej dawał za worek cementu
> [...]
    U mnie było podobnie, ale najbliższe Castoramy to ~40 km,
    i na sam telefon raczej nie przyjadą (+ dopłata za transport).

    Pzdr

    JKK