    From: szary <s...@n...pl>
    Date: Mon, 01 Sep 2014 13:41:38 +0200
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: czym ciąc BK?

    bo sam muruję i odrywane się co raz od muru (przynieść, rozrobić, uciąć,
    wdrapać się, ..) jest czasochłonne, w co raz ścianka, okno, drzwi, itd.

    Kupiłem piłę 660mm pełna widia Vertex (toya to chyba jest) za ..80 zeta(!),
    czułem że przepłacam, ale nie wiedziałem że aż tyle (na necie po 44),
    tyle że idzie tym dość topornie (BK 600/24, prosty).
    Ze szpargałów wygrzebałem zwykłą starą, krótką piłę do drewna/gałęzi(?),
    nawet kilka zębów wyłamane i idzie tym szybciej niz tym wynalazkiem.

    Teraz pomysły mam dwa:

    1/ założyć tanią tarczę /do betonu czy widię?/ fi 320 bodaj na pilarkę HILTI
    (wsc-85) i tym jechać naokoło/wstępnie (tarcza pewnie ze 100 zeta)

    2/ Kupić piłę szblastą (np. cos takiego?:
    http://www.narzedzia.pl/pila-szablasta-
    graphite-58g960,43922.html?gclid=COWElpryv8ACFarpwgo
    d0UkAkQ
    )
    Tylko nie podają jaki długi brzeszczot do tego można dać i jakie są, są
    takie?: https://www.youtube.com/watch?v=MVff-Tt2DFs do tanich pił?
    I "szwagier" budowlaniec kiedyś mi mówił że to bardzo trzepie i nic równo
    tym nie utnę, bo się zastanawiałem i odradził.
    A jeżeli tym dobrze, to jąką brać co by może została jeszcze do
    wykonczeniówki.