  • 1. Data: 2009-10-24 13:55:46
    Temat: domykanie furtki?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Witam,
    czy ktoś może polecić jakieś rozwiązanie służące do domykania furtki z
    zatrzaskiem?
    Niestety osoby korzystające z furtki często zostawiają ją otwartą i
    chciałbym ją jakoś mechanicznie domykać.
    znalazłem coś takiego: http://skocz.pl/daqhx
    ale nestety u mnie jest na to za mało mijejsca. Nic innego ciekawego google
    nie zaproponował - może złe hasło podaję.

    Adam

  • 2. Data: 2009-10-24 18:53:00
    Temat: Re: domykanie furtki?
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    http://www.twenga.pl/dir-Ogrod-i-majsterkowanie,Drzw
    i-i-okna,Samozamykacz

  • 3. Data: 2009-10-25 08:27:29
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    jaka furtka i slupek, murowany czy stalowy? Sprezyna od lozka naciagnieta
    miedzy plotem a siatka furtki. Tak robia ludzie ale zalezy od konstrukcji.

  • 4. Data: 2009-10-25 09:36:32
    Temat: 'Samozamykajace' zawiasy - skad ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Podłączę się, bo właśnie miałem pytać:

    Do nowo zamawianej furtki przydałyby się "samozamykające" zawiasy, które działają w
    ten sposób, że powierzchnię mają nieco skośną
    wskutek czego otwieranie furtki nieco całą furtkę unosi.

    A furtka z powrotem zamyka się opadając nieco, pod działaniem siły ciężkości dzięki
    skośnej powierzchni zawiasów.

    Widział ktoś takie gotowe zawiasy?

    Inne rozwiązanie to może zastosowanie zawiasów z wbudowaną sprężyną samozamykającą
    jak w drzwiach p.-poż. Gerda AP-30 ?
    THX

  • 5. Data: 2009-10-25 10:38:10
    Temat: Re: 'Samozamykajace' zawiasy - skad ?
    Od: Jan Kusmierski <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 10:36:32 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    >
    > Widział ktoś takie gotowe zawiasy?
    >
    > Inne rozwiązanie to może zastosowanie zawiasów z wbudowaną sprężyną samozamykającą

    Witam

    Kup jeden zawias do drzwi wachadłowych np. w metalzbycie, podziel go na dwa
    i będziesz miał dwa zawiasy sprężynowe. Naciąg sprężyny możesz dowolnie
    wyregulować.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-10-25 13:28:07
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > jaka furtka i slupek, murowany czy stalowy? Sprezyna od lozka naciagnieta
    > miedzy plotem a siatka furtki. Tak robia ludzie ale zalezy od konstrukcji.
    furtka i słupek stalowy
    zwykła sprężyna nie może być bo domykanie ma być "od siebie"

    Adam

  • 7. Data: 2009-10-25 13:29:39
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Jan Kusmierski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwa
    > i będziesz miał dwa zawiasy sprężynowe. Naciąg sprężyny możesz dowolnie

    a może to być montowane na zewnątrz?

    Adam

  • 8. Data: 2009-10-25 14:09:58
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>