  • 1. Data: 2009-10-22 14:41:31
    Temat: W czym trzymacie dokumenty?
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Szukam pomyslu w czym trzymac dokumenty wszelakie. Teraz trzymam je w
    segregatorze z twarda okladka i metalowym mechanizmem, w ktory wpiete sa
    koszulki i kazda kategoria dokumentow (ktorych jest kilkanascie) lezy w
    swojej koszulce. Niestety te koszulki sa za male dla niektorych
    kategorii i ogolnie segregator tez jest za maly, ciezko sie w tym czegos
    szuka albo doklada i ogolnie jest to rozwiazanie zle. Czy macie jakis
    lepszy sposob? Z gory dzieki za odpowiedzi.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-10-22 14:50:54
    Temat: Re: W czym trzymacie dokumenty?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Oct 22, 4:41 pm, jijomo <l...@u...op.pl> wrote:
> [...]
    > szuka albo doklada i ogolnie jest to rozwiazanie zle. Czy macie jakis
    > lepszy sposob? Z gory dzieki za odpowiedzi.

    W szafie, na razie wystarcza półka. Wrzucam gdziekolwiek, nie
    przyglądając się zbytnio. Jak trzeba coś znaleźć to robimy porządek
    (do momentu znalezienia potrzebnego dokumentu).

    --
    ZZ@priavte

  • 3. Data: 2009-10-22 15:30:09
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    jijomo napisał/wrote dnia/on 2009-10-22 16:41:
> [...]
    > swojej koszulce. Niestety te koszulki sa za male dla niektorych
    > kategorii i ogolnie segregator tez jest za maly,

    Heh, starcza Ci 1 segregator na wszystkie dokumenty? My trzymamy
    różnie... Wszystkie najważniejsze dokumenty (akty notarialne,
    paszporty, książeczki ubezpieczeniowe, dyplomy ukończonych szkół itp)
    w 1 grubej teczce "do chwycenia i ucieczki w razie pożaru".
    Kopie zeznań podatkowych z wszystkich lat wraz z kopiami załączników
    - w dużych papierowych kopertach, opisanych latami i powrzucanych
    razem do 2 kartonów po winie (akurat rozmiar pasował), stoją gdzieś
    na dnie szafy. Podobnie wszystkie dokumenty ubezpieczeniowe.
    Różne umowy z bankami i wyciągi z rachunków w segregatorach, podzielone
    w/g banków w koszulkach na kolejne lata. Rachunki i zobowiązania do
    zapłacenia - w 1 koszulce na początku segregatora z rachunkami bieżącymi
    - po zapłaceniu przekładane do koszulek poszczególnych dostawców mediów,
    po 1 koszulce na każdy rok. Rachunki z poprzednich lat w innych
    segregatorach. Korespondencja ze spółdzielnią mieszkaniową w kolejnym,
    podzielona koszulkami w/g załatwianych spraw, itp, itd...

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 4. Data: 2009-10-22 16:01:38
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Półka z segregatorami. Każdy segregator = jeden temat. W każdym
    segregatorze na początku "spis treści", każdy "rozdział" jest w osobnej
    koszulce. Podział różnie np. wg kategorii dokumentów lub lat. Szuka się
    bardzo szybko, wszystko jest na swoim miejscu.

  • 5. Data: 2009-10-22 18:17:51
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Teraz trzymam je w segregatorze z twarda okladka

    I tak se trzymaj tylko znajdz sobie miejsce na pare tych segregatorow ;) I
    nagle okaze sie ze to rozwiazanie dobre, przynajmniej u mnie sie sprawdza
    (zarowno w firmie jak i w domu).

    Kane

  • 6. Data: 2009-10-23 06:04:58
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

    Ja mam 3 segregatory z zawieszkami, oraz półki na A4 8szt takie jak z
    plastiku (tylko z drewna) na wchodzące papiery do czasu jak nie
    powkładam do segregatorów i nie zapłacę, ponad połowa półeczek
    zawalona jest oczywiście różnymi duperelami wizytówki, reklamy,
    baterie od tel itp.

  • 7. Data: 2009-10-23 07:16:29
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    W segregatorach, każdy temat w osobnym, np RMUA mam w dwóch - osobny dla
    mnie osobny dla TŻ, tak samo dokumenty szkolne i z poprzednich miejsc pracy.
    Dzieciaki też już mają założone swoje segregatory na dyplomy i świadectwa
    szkolne.
    Rachunki spięte z przelewami i wyciągi bankowe - każdy rok w osobnym
    segregatorze, podzielone po miesiącach. Po 5 latach spinam wąsem
    archiwizacyjnym i do kartonika na strych a segregator do wykorzystania na
    kolejny rok.
    Gwarancje z dokumentem zakupu albo kopią dokumentu zakupu też w osobnym
    segregatorze.

    Podoba mi sie pomysł ŁK by najważniejsze dokumenty trzymać w jednej teczce
    do tzw. ratowania w pierwszej kolejności. Teraz musiałabym szukać tych
    dokumentów w różnych miejscach.

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

    4535 (20091023) __________

  • 8. Data: 2009-10-23 08:42:03
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "gdaMa" <g...@w...pl> wrote in message

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 4535 (20091023) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Sugestia: http://odsiebie.com/pokaz/4929730---f96d.html

    Qwinto

  • 9. Data: 2009-10-26 09:22:03
    Temat: OT Re: W czym trzymacie dokumenty?
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *Qwinto*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać ((C) Pippi):

    > Sugestia: http://odsiebie.com/pokaz/4929730---f96d.html

    Dziekuję, zastosowałam i już nie będzie was wkurzać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

  • 10. Data: 2009-10-26 14:31:14
    Od: altista <l...@a...pl>

    On 22 Okt., 15:41, jijomo <l...@u...op.pl> wrote:

    > Szukam pomyslu w czym trzymac dokumenty wszelakie.
    > pzdr. jijomo

    Rozróżniłbym między dokumentami ważnymi i mniej ważnymi. Te pierwsze,
    ma się ich trochę w domu, trzymałbym w jakimś zamykanym pojemniku,
    gdzieś w szufladzie, szafie blisko wyjścia z domu. W razie pożaru i
    potrzeby szybkiego opuszczenia domu miałbyś to od razu pod ręką. Nie
    jest źle włożyć tam też trochę ważniejszych zdjęć rodzinnych. Spalone
    dokomenty można z pewnym wysiłkiem wyrobić nowe, pamiątki jednak zginą
    bezpowrotnie.
    Mniej ważne dokumenty po prostu tak jak robisz - segregator, koszulka
    foliowa - jeden temat jedna koszulka. Szybkie znalezienie, szybki
    dostęp.
    Pozdrawiam

    luko

    www.wlasnosc-wakacyjna.pl