  • 11. Data: 2016-02-07 17:49:41
    Temat: Re: drzwi
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-07 o 17:47, pilocik pisze:
    > Wybrałem drzwi z katalogu producenta, upewniłem się co do ich parametrów
    > i takie zamówiłem, co Twoim zdaniem miałem zmierzyć tą miarką ? Grubość
    > katalogu ?

    To reklamuj i nie zawracaj gitary :-)

  • 12. Data: 2016-02-07 19:19:13
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Acha. Czyli w ofercie mozna napisac co się chce, bo kupujący ma sobie
    > sprawdzić...

    Taki jest realny obecny świat, czy jak to nazwiesz:
    polski kapiatlizm XXI wieku, albo ostatniego 25 lecia.

  • 13. Data: 2016-02-07 19:21:51
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > Wybrałem drzwi z katalogu producenta, upewniłem się co do ich parametrów i
    > takie zamówiłem, co Twoim zdaniem miałem zmierzyć tą miarką ? Grubość

    Oczywiście, że powinieneś zmieżyć miarką dżwi,
    w każdym miejscu , kture wydawało ci się krytyczne.

    Co innego gdybyś się czepiał np ocieplenia w środku:
    tego nie widać i nie da się sprawdzić, tu musisz zaufać napisam,
    nie ma wyjścia.

    --
    skasowali mi stronę:
    _____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony

  • 14. Data: 2016-02-07 20:38:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 19:21:58 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

    > Oczywiście, że powinieneś zmieżyć miarką dżwi,
    > w każdym miejscu , kture wydawało ci się krytyczne.
    [...]
    > _____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
    [...]
    > (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    > ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

    Ja pierdole - nie dosc, ze tepa i glupia to jeszcze to podkresla.
    RECE OPADAJO!

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2016-02-07 20:44:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 20:38:34 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > [...]
    > [...]
    >
    > Ja pierdole - nie dosc, ze tepa i glupia to jeszcze to podkresla.
    > RECE OPADAJO!

    musi podpucha albo feministka

    b.

  • 16. Data: 2016-02-07 23:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Taki jest realny obecny świat, czy jak to nazwiesz:
    > polski kapiatlizm XXI wieku, albo ostatniego 25 lecia.

    To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy czyli gówno prawda...

  • 17. Data: 2016-02-07 23:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Oczywiście, że powinieneś zmieżyć miarką dżwi,
    > w każdym miejscu , kture wydawało ci się krytyczne.

    Debilka...

    > Co innego gdybyś się czepiał np ocieplenia w środku:
    > tego nie widać i nie da się sprawdzić, tu musisz zaufać napisam,
    > nie ma wyjścia.

    Mozna przeciez przeciąć i sprawdzic...

  • 18. Data: 2016-02-08 08:08:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-07 17:48, z pisze:

    > Bez jaj :-)
    > Po drzwi na konkretny wymiar poszedłbym do marketu budowlanego z miarką.
    > Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy żeby ufać sprzedawcy/producentowi.

    Fakt i nie tylko po drzwi, jak kilkanaście lat temu potrzebowałem
    pralkę, która mi się zmieści, okazało się, że wymiary kubatury przez
    różnych producentów są różnie podawane, tak samo później miałem z
    lodówką, więc chcą kupić cokolwiek, na czym zależy mi na jakimś wymiarze
    biorę jednak miarkę, bo się później okazuje, że coś tam ma np 40zł, ale
    tylko u podstawy, albo bez elementów wystających typu rączka lub
    cokolwiek innego.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje

  • 19. Data: 2016-02-08 08:27:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 08:08:17 UTC+1 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:
> [...]
    > biorę jednak miarkę, bo się później okazuje, że coś tam ma np 40zł, ale
    > tylko u podstawy, albo bez elementów wystających typu rączka lub

    z jaka grupą on to crosspostował ze tam liczą wymiar w zł? :)

    b.

  • 20. Data: 2016-02-08 10:08:05
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Debilka...

    Jesteś niehlujnym leniem i nie rozumiesz jak cięzką praca jest dobre, tj
    użyteczne wydawanie pieniędzy.

    > Mozna przeciez przeciąć i sprawdzic...
    NIe , bo dżwi stracą na użyteczności, po prostu je zniszczysz.