  • 1. Data: 2016-02-02 20:11:13
    Temat: Pistolet malarski niskociśnieniowy.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mój kompresor pluje olejem i jest zdecydowanie za wielki, żeby go do
    każdej roboty przywozić z garażu więc wpadłem na pomysł zakupu pistoletu
    malarskiego niskociśnieniowego. Jako "napęd" do niego użyłbym nie
    kompresora, ale butli z gazem propan-butan. Co sądzicie o takim pomyśle?
    Ciśnienie w butli wygląda na odpowiednie. Wybuchu się nie obawiam, bo i
    tak maluję pod chmurką ;-)
    http://allegro.pl/pistolet-lakierniczy-k-3-niskocisn
    ieniowy-0-5mm-i5714660953.html
    Powyższy pistolet będzie ok do okazjonalnego pomalowania jakichś
    niedużych elementów?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-02-02 21:22:54
    Temat: Re: Pistolet malarski niskociśnieniowy.
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.02.2016 o 20:11, Jacek pisze:
> [...]
    > kompresora, ale butli z gazem propan-butan. Co sądzicie o takim pomyśle?
    > Ciśnienie w butli wygląda na odpowiednie. Wybuchu się nie obawiam, bo i

    A przy okazji, mniej lub bardziej przypadkiem, miotacz ognia będzie z
    niego ;-)

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-02-02 22:23:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    ieniowy-0-5mm-i5714660953.html

    > Powyższy pistolet będzie ok do okazjonalnego pomalowania jakichś
    ja takim czymś maluje ze zwykłego kompresora. Kompresor włącza się jak
    mu ciśnienie spada. tak na oko, połowę czasu malowania silnik pracuje.
    wiec niewiem co w nim jest nisko- ciśnieniowego. pistolet jak pistolet.
    mały, więc zużywa mniej powietrza. ja maluje rury, ramy, małe elementy,
    wiec jego niewielki wymiar jest dlamnie zaletą. ale kompresor mam
    nastawiony na 5 atm i do głowy mi nie przyszło zeby na okolicznośc
    malowania zmniejszać.
    PRzedmiotowe urządzenie jest bardziej delikatne i awaryjne niż
    "prawdziwy" pistolet lakierniczy. o głębszym czyszczeniu - zapomnij.
    części zamiennych - nie uraczysz. Mimo wszystko, głównie ze względu na
    cenę, zajechałem jeden, użytkuję drugi (dogorywa), w zapasie mam trzeci :)

    ToMasz